شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزنه برداری#مسابقات جهانی

رکورد مناسبی برای حضور در مسابقات جهانی وزنه برداری دارم/ به آینده امیدوار هستم

رکورد مناسبی برای حضور در مسابقات جهانی وزنه برداری دارم/ به آینده امیدوار هستم

وزنه بردار تیم ملی زنان ایران گفت: خوشبختانه از شرایط خوبی بهره مند هستم.

سیده غزاله حسینی، عضو تیم ملی وزنه برداری زنان ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص میزان آمادگی خود برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان در کلمبیا اظهار داشت: اولین مرحله اردوهای تیم ملی چند روزی است که شروع شده و خوشبختانه همه چیز به بهترین شکل ممکن مهیاست. بشخصه با توجه به تمریناتی که از پیش داشتم و حالا هم زیر نظر کادر فنی تیم ملی تمریناتم را پیگیری می‌کنم خوشبختانه از شرایط خوبی بهره مند هستم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کنید جزو نفرات اعزامی به مسابقات جهانی باشید؟ گفت: شرط اعزام به رقابت های جهانی رکورد مد نظر کادر فنی است که خوشبختانه فکر می کنم برای ثبت آن رکوردها بسیار نزدیک هستم. بنابراین فکر می کنم جزو نفرات حاضر در مسابقات جهانی باشم.

دارنده مدال برنز نوجوانان جهان درباره سابقه فعالیتش در این رشته نوپا در ایران اینگونه توضیح داد: همانطور که در جریان هستید وزنه برداری زنان ایران برعکس حوزه آقایان چند سالی است که به صورت حرفه‌ای فعالیتش را آغاز کرده است. من هم از 6 سال پیش به صورت تقریبا غیرحرفه‌ای تمریناتم را شروع کردم ولی در حال حاضر 3 سال است که به صورت کاملا حرفه‌ای این رشته را دنبال می کنم. از سال 97 نیز وارد اردوهای تیم ملی شدم.

غزاله+حسینی-وزنه+بردار

سیده غزاله حسینی با بیان اینکه آینده وزنه‌برداری زنان در ایران را روشن می‌بیند، گفت: هرچند این رشته در کشورمان تازه شناخته شده ولی در همین فرصت محدود توانسته تاریخ سازی های خوبی را در میادین مختلف داشته باشد. مانند اتفاق شیرینی که الهام حسینی در آسیا رقم زد. من 16 سال سن بیشتر ندارم و از نظر سنی می‌توانم به آینده امیدوار باشم. وقتی در رده نوجوانان موفق شدم مدال سوم مسابقات را کسب کنم این پتانسیل را در خودم می بینم که بتوانم در آینده و در رده جدید سنی‌ام افتخار آفرینی‌های با ارزش‌تری داشته باشم. هرچند تحقق این صحبت‌ها آسان نیست ولی در صورت تلاش مداوم و حمایت مسئولان حتما شدنی است.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام/