شهر خبر

اصلاح طلبان با اظهاراتشان به نفاق در جامعه دامن نزنند

اصلاح طلبان با اظهاراتشان به نفاق در جامعه دامن نزنند

دبیرکل جمعیت وفاداران در خصوص اظهار نظرات برخی فعالین سیاسی اصلاح طلب در روزهای اخیر بیان داشت:اظهار نظرات جریان های اصلاح طلب موجب نفاق در بین مردم شده و نباید به آن دامن بزنند.

به گزارش خبرگزاری برنا، هشتصد و نود و سومین جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با حضور اعضاء در روز دوشنبه شانزدهم آبان ماه ۱۴۰۱ در دفتر جمعیت برگزار گردید.

در این جلسه در ابتدا تلاوت قرآن و بعد از آن بحث اخلاقی توسط آیت الله سید جعفر شبیری زنجانی مطرح شد ، ایشان گفتند: هر کس تقوای الهی پیشه کند خداوند راههایی را برای او باز می کند. در ادامه ، دبیر کل جمعیت حبیب الله بوربور تحلیلی بر مسائل روز کشور به اعضاء ارائه داد.

حبیب الله بوربور در ابتدای جلسه گفت: 《با وجود مشکلات حال حاضر که با آن مواجه هستیم شرکت کنندگان در چنین جلسات نشان می دهد که به نظام و انقلاب وفادار هستند 》

وی افزود:《با توجه به دور جدید فعالیت خانه احزاب لازم است نمایندگان جمعیت جهت حضور در کمیته های ۵ گانه خانه احزاب انتخاب و معرفی می شوند. 》

بور بور در خصوص اظهار نظرات برخی فعالین سیاسی اصلاح طلب در روزهای اخیر بیان داشت:《اظهار نظرات جریان های اصلاح طلب موجب نفاق در بین مردم شده و نباید به آن دامن بزنند.》

وی بار دیگر تاکید کرد:《 دولت نیازمند نقد منصفانه می باشد و ضروری است افرادی که بر سرکار می آیند ادامه دهنده برنامه ها و تجربیات خوبی که در ساختار بدست آمده باشند، نه اینکه از نو دیوار بسازند و از صفر شروع کنند. 

در ادامه جلسه مریم مرشدی از اعضای شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به تشریح جهاد تبیین و جنگ ترکیبی که در منویات مقام معظم رهبری بیان شده پرداختند. 

وی عنوان کرد برای مقابله با تهاجم و شناخت تهاجم ضروری است بر روی اهداف و نقشه ها شناخت کافی پیدا نموده و این لازمه جهاد تبیین می باشد. 

ایشان جنگ ترکیبی را یک راهبرد نظامی آمیخته از جنگ سیاسی ، کلاسیک ، نا منظم ، جنگ مجازی ، خبر رسانه ای جعلی، دیپلماسی ، مداخله در انتخابات کشورها ، بر هم زدن بافت جمعیتی، مهاجر پذیری،یورش فرهنگی و ایجاد تضاد دینی برشمردند. 

در ادامه این جلسه اعضای جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی نقطه نظرات و تحلیل های خود را در خصوص حوادث اخیر اعلام نمودند.

انتهای پیام/