شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پاریس#جدید

تصاویر | رونمایی از گوشی جدید سامسونگ با مد فرانسوی

سامسونگ از گوشی جدید خود که با همکاری یک خانه مد لباس مشهور در پاریس ساخته شده است، رونمایی کرد.

گلکسی مارگیلا

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از جی اس ام آرنا، سامسونگ ماه گذشته همکاری خود با یکی از خانه‌های مد لباس پاریس به نام «مزون مارگیلا» را برای نسخه «گالکسی زد فلیپ۴» (Galaxy Z Flip۴) که به طور رسمی به عنوان « Samsung Galaxy Z Flip۴ Maison Margiela Edition»  (نسخه سامسونگ گالکسی زد فلیپ ۴ مزون مارگیلا) معرفی شد، به اشتراک گذاشت.
 



سامسونگ می‌گوید که «با روحیه عدم انطباق» (منظور همکاری یک کمپانی شناخته شده در عرصه فناوری‌های تلفن‌های همراه با یک خانه مد مشهور که در اصل به عنوان دو زمینه کاری مجزا با هم انطباق ندارند)، با «مزون مارگیلا» همکاری کرد تا «جدیدترین عضو خانواده گلکسی را دوباره تصور کند» و هر عنصر از نسخه  « سامسونگ گالکسی زد فلیپ ۴ مزون مارگیلا» بر اصالت و ارزش‌های «مارگیلا» تمرکز دارد. و می‌توانید فلسفه طراحی نمادین «مزون مارگیلا» را ببینید که از تلفن تا لوازم جانبی و بسته‌بندی با طراحی UX (طراحی UX شامل فرآیندی است که تیم های طراحی برای ایجاد محصولاتی استفاده می‌کنند که تجربیات معنادار و مرتبطی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد)، گسترش می‌یابد.
 



نسخه « سامسونگ گالکسی زد فلیپ ۴ مزون مارگیلا » در رنگ سفید با روکش مات که به نظر به گوشی هوشمند بافته شده عرضه می شود. در نمای ظاهری این گوشی همچنین از تکنیک تزئینات خانه مد فرانسوی استفاده شده است، در این تکنیک، لایه‌های بیرونی یک شی جدا می‌شوند تا هسته مرکزی آن نمایان شود، هسته مرکزی این گوشی جدید دارای خطوط ظریف و شفاف است تا مدارهای داخلی گوشی هوشمند را نشان دهد.علاوه بر این، نسخه « سامسونگ گالکسی زد فلیپ ۴ مزون مارگیلا » از یک قاب سفید نقره‌ای مات برای «تعادل کامل با رنگ سفید» گوشی‌های هوشمند نسخه محدود بهره می‌برد.
 



این گوشی جدید گالکسی همچنین با طراحی جدید UX عرضه می‌شود که شامل آیکون‌های سفارشی و آثار هنری کاغذ دیواری است. عناصر طراحی «مزون مارگیلا» در لوازم جانبی و بسته‌بندی گوشی نیز دیده می‌شود.

 



این «گوشی هوشمند نسخه محدود» در جعبه‌ای عرضه می شود که شکل گوشی از  آن نمایان است. این جعبه، شامل دو قاب گوشی است. یکی از آن‌ها کیف چرمی است که تکنیک طراحی «بینچتو»ی «مزون مارگیلا» را بازتاب می‌دهد. این کیف جرمی به شکل یک بوم سفید با نمادی از چهار بخیه تهیه شده که نشان از نامشخص بودن محتوای درون آن است. سامسونگ می گوید این قاب بیش از حد رنگ‌آمیزی شده است تا بافتی منحصر به فرد ایجاد کند و نمایانگر یک بوم باشد. قاب دوم، از طراحی حلقه رمزگذاری عددی نمادین «مزون ماگیلا» استفاده می کند که نمایی مانند یک پایه نگهدارنده حلقه دارد.


«نسخه سامسونگ گالکسی زد فلیپ ۴ مزون مارگیلا» از اول دسامبر در هنگ کنگ، فرانسه و کره جنوبی عرضه خواهد شد، اما قیمت آن مشخص نیست.