شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قبال

پولادگر: در قبال مدال آوران المپیاد استعدادهای برتر مسئول هستیم

پولادگر: در قبال مدال آوران المپیاد استعدادهای برتر مسئول هستیم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای گفت: فلسفه المپیاد استعدادهای برترکشور، شناسایی ورزشکارانی مستعدی است که باید مسیر رشد آنها را تا رسیدن به سکوی قهرمانی فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید محمد پولادگر در نشست آسیب شناسایی المپیاد استعدادهای برتر کشور گفت: همه ما در قبال ورزشکارانی که در المپیاد استعدادیابی صاحب مدال شدند مسئول هستیم و باید زمینه رشد و بالندگی آنها را تا رسیدن به مرحله افتخار آفرینی مهیا کنیم.

وی با تاکید بر پیگیری وضعیت استعدادها و نخبگان ورزشی بیان کرد: المپیاد استعدادیابی باید از ابعاد مختلف آسیب شناسی شود، در واقع کار اصلی ما بعد از المپیاد آغاز شد، همه باید تلاش کنیم تا ورزشکاران منتخب بعد از پایان المپیاد به حال خود رها نشوند .

پولادگر در ادامه گفت: باید نواقص را برای دوره های بعدی المپیاد استعدادیابی رفع کرده و کارنامه تهیه کنیم تا اطلاعات و زحمات برگزار کنندگان در اختیار آیندگان قرار گیرد.

وی تعامل با آموزش و پرورش را یکی از نقاط قوت المپیاد استعدادهای برتر کشور دانست و اظهار داشت: این گونه تعامل‌ها باید پر رنگ‌تر شود تا در سال‌های آینده ثمره واقعی بدست آید.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در بخش دیگری از سخنانش برنامه ریزی برای توسعه ورزش پهلوانی را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید ورزش زورخانه‌ای علاوه براینکه در کشور و در میان جامعه ورزش توسعه پیدا کند به کل جهان شناسانده شود.

وی با مهم خواندن نقش مربی کاربلد و با تجربه در پرورش استعدادها برتر بیان کرد: باید ظرفیت ها و زیر ساختهای استانها را در میزبانی رشته های مختلف شناسایی شود و هر استانی که ظرفیت مربوطه را دارد میزبانی را برعهده گیرد .

انتهای پیام/