شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#بن سلمان#شبیه#معتادان

تیک‌های عصبی بن سلمان جنجال به پا کرد

تیک‌های عصبی بن سلمان جنجال به پا کرد

ایرنا نوشت: حرکات محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در جریان سخنرانی اجلاس شرم الشیخ توجه کاربران را به خود جلب کرده و برخی این حرکات را شبیه به حرکات معتادان و برخی ناشی از تیک عصبی یا سندروم دانستند.

درحالی که پیشتر عربستان سعودی علت مشارکت نکردن محمد بن سلمان در اجلاس اخیر سران عرب در الجزایر را به خاطر بیماری دانستند، کاربران در شبکه های اجتماعی نوشتند که ولیعهد سعودی هیچ گونه بیماری در ناحیه گوش میانی خود ندارد و علت آن هم شرکت او در اجلاس آب و هوایی شرم الشیخ مصر با فاصله زمانی کوتاهی از اجلاس سران عرب در الجزایر است.

تکرار حرکات غیرارادی بینی و دهان بن سلمان در جریان سخنرانی در اجلاس شرم الشیخ مورد توجه کاربران در صفحات شبکه های اجتماعی قرار گرفت و بحث و جدل زیادی را به همراه داشت.

یک کاربر در شبکه اجتماعی تویتر به کنایه بن سلمان را معتاد دانست و نوشت: فکر نمی کنم که ما نیاز به پزشک داشته باشیم که وضعیت را تشخیص دهد!

یکی دیگر از کاربران نوشت: این ویدئو برداشت ها مبنی بر معتاد بودن محمد بن سلمان را تایید می کند. حرکت ها و واکنش های عجیب. نشانه های مصرف مواد مخدر کاملا واضح است.

برخی کاربران نیز حرکات او را ناشی از ابتلا به آنفلوانزا و برخی دیگر نیز داشتن "سندروم" حرکات غیرارادی از بچگی و برخی "تیک عصبی" دانستند.

311311