شهر خبر

سینا کلهر: ورزش یک عامل تحول و کاهش آسیب‌های اجتماعی است

سینا کلهر: ورزش یک عامل تحول و کاهش آسیب‌های اجتماعی است

اولین نشست هم اندیشی معاونین و مدیران وزارت ورزش و جوانان و ستاد مبارزه با مواد مخدر در پی اجرای تفاهم نامه های همکاری مشترک هزینه ای و تملک و دارایی میان وزارت ورزش و جوانان و ستاد مبارزه با مواد مخدر به منظور همگرایی و مفاهمه پیرامون تبیین مفاد تفاهم نامه های یاد شده برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سینا کلهر ضمن اشاره به ارتباطات موفق مابین وزارت ورزش و جوانان و ستاد مبارزه با مواد مخدر در یک سال گذشته گفت: این ارتباط و همکاری موجب هم جهت شدن دستگاه ها و همچنین اتفاقات خوب در ورزش روستایی شد.

معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، ورزش را به عنوان یک عامل تحول اجتماعی دانست و گفت: زمانیکه بدن آدمی سالم باشد، روح آمادگی انجام فعالیت های دیگر را دارد و در این شرایط شاهد افزایش کیفیت در امور خواهیم بود.

وی افزود: ورزش، شوق زندگی را در آدمی زنده نگاه می دارد و گسترش این حس زمینه سلامت و تحول را در آدمی فراهم می کند و باعث کاهش گرایش افراد به مواد مخدر می شود.

کلهر تصریح کرد: امیدوارم ارتباط و همکاری این دو دستگاه شرایط را جهت کاهش آسیب های اجتماعی از جمله مواد مخدر فراهم کند و شاهد جامعه ای سالم باشیم.

انتهای پیام