شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#حماس#آتش#فلسطین

واکنش حماس و جهاد به شهادت مبارز فلسطینی/ آتش نبرد شعله‌ور می‌شود

واکنش حماس و جهاد به شهادت مبارز فلسطینی/ آتش نبرد شعله‌ور می‌شود

جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه هایی جداگانه به شهادت «مهدی حشاش» مبارز فلسطینی در شرق نابلس واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه العهد، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در بیانیه ای در ارتباط با شهادت «مهدی حشاش» از مبارزان فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست، اعلام کرد: خون شهدای فلسطینی، آتش قیام ملت فلسطین را شعله ورتر خواهد کرد و پیشران ادامه مبارزات علیه اشغالگران صهیونیست خواهد بود.

جنبش حماس واکنش جوانان فلسطینی به یورش شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به نابلس را بیانگر عزم و اصرار آنها برای ادامه مبارزات توصیف کرد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در بیانیه ای شهادت مهدی حشاش در نابلس را به منزله تجدید عهد نیروهای مقاومت برای دفاع از ملت اصیل فلسطین و ادامه مبارزات علیه اشغالگران با عزم و شجاعت دانست.

جنبش جهاد اسلامی امید بستن رژیم صهیونیستی به ضربه زدن به مقاومت فلسطین را، امیدی واهی توصیف و اعلام کرد: خون شهدا، موجب ادامه نبرد با اشغالگران می‌شود، نبردی که در نهایت در مسجدالاقصی به پایان خواهد رسید.

واکنش حماس و جهاد به شهادت مبارز فلسطینی/ آتش نبرد شعله‌ور می‌شود

پیش از این، گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) طی بیانیه‌ای اعلام کرده بود که مبارزان فلسطینی بامداد امروز چهارشنبه پس از یورش اشغالگران صهیونیست به شرق نابلس، با آن‌ها وارد درگیری مسلحانه شدیدی شدند. در این درگیری، یک مبارز فلسطینی به نام «مهدی حشاش» به شهادت رسیده و ۳ نفر دیگر زخمی شدند. گفتنی است ده‌ها صهیونیست اشغالگر از جمله شماری از اعضای کنست رژیم صهیونیستی بامداد امروز وارد آرامگاه حضرت یوسف (ع) در شرق نابلس شده و مناسک تلمودی را در آنجا برگزار کردند.