شهر خبر

پاک مهر در تذکر شفاهی:

جبران آسیب‌های آموزش آنلاین نیاز به برنامه ریزی و مطالعه دارد

جبران آسیب‌های آموزش آنلاین نیاز به برنامه ریزی و مطالعه دارد

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: جبران آسیب‌های وارده به حوزه آموزش در دو سال کرونایی نیاز به مطالعه، برنامه ریزی و راهکار عملی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد پاک مهر نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه ۱۸ آبان ماه) در تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس به وزیر آموزش و پرورش گفت: تذکر من درباره پیامدهای آموزش از طریق فضای مجازی در دوران کرونا است.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: آقای وزیر باید یادآوری کنم شما سکان دار وزارت خانه‌ای هستید که با جمعیت بیش از یک پنجم کشور مستقیماً درگیر و در ارتباط هستید.

پاک مهر عنوان کرد: تعلیم و تربیت نیروهای این خانواده بزرگ و آینده سازان نظام جمهوری اسلامی ایران در دستان شما متولیان نظام تعلیم و تربیت کشور است.

نماینده مردم بجنورد تأکید کرد: آقای وزیر شرایط کرونایی دو سال گذشته آزمونی مهم در حوزه سلامت، اقتصاد، آموزش، امنیت، رفتار و عملکرد اجتماعی افراد بود. کرونا آموزش حضوری را به غیرحضوری و مجازی تبدیل کرد و رکن مهم آموزش و پرورش را هدف قرار داد.

وی با بیان اینکه رسالت تربیت و پرورش تحت تأثیر کرونا قرار گرفته است، ادامه داد: ویروس کرونا بر کمیت و کیفیت یادگیری دانش آموزان اثر گذاشته و رفتار و عملکرد فردی و اجتماعی آنان را دگرگون ساخته است.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی افزود: آقای وزیر برای جبران افت تحصیلی ۶۰ درصدی این نسل مظلوم چه برنامه‌ای دارید؟ برای ترمیم و اصلاح خسارت‌های وارده به نظام تعلیم و تربیت با رویکرد تقویت جایگاه علمی و تربیتی دانش آموزان چه برنامه‌ای دارید؟

پاک مهر عنوان کرد: جبران این آسیب‌ها نیاز به مطالعه، برنامه ریزی و راهکارهای عملی دارد. فرصت طلایی خدمت را غنیمت شمرید چرا که هدررفت این فرصت‌ها، خسارت‌های سنگین و جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت.