شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#استقلال#فوتبال#تیم ملی فوتبال

اظهارات جالب مهاجم سابق استقلال و پرسپولیس درباره اوضاع فعلی تیم ملی!

مهاجم اسبق سرخابی‌های پایتخت درباره شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان صحبت کرد.

اظهارات جالب مهاجم سابق استقلال و پرسپولیس درباره اوضاع فعلی تیم ملی!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

سید مهدی سیدصالحی در گفت‌وگویی در خصوص شرایط تیم ملی اظهار داشت: می‌‌خواهم کمی به عقب برگردم. تیم ما جزو اولین تیم‌هایی بود که صعود به جام جهانی را قطعی کرد. به همین دلیل فرصت زیادی داشتیم تا آماده‌سازی‌مان شامل بدنسازی یا دیگر موارد را خیلی زود آغاز کنیم اما هیچ‌وقت از این مساله استفاده نکردیم.

وی افزود: تمام فرصت‌مان به دلیل حواشی فدراسیون از بین رفت. انتخابات فدراسیون این فرصت را از بین برد و به نظرم اگر قرار بود اسکوچیچ تغییر کند بهتر بود همان ابتدای قطعی شدن صعودمان تغییرات را انجام می‌دادیم.

سیدصالحی درباره احتمال صعود ایران از گروه خود در جام جهانی گفت: جایی مصاحبه می‌کردم و می‌گفتم نباید سطح توقعات را بالا ببریم. هنوز هم حرفم همان است. برای آماد‌ه‌سازی در راه جام جهانی نیاز به امکانات داریم. چه سخت افزاری و چه غیره. ابزار موفقیت‌مان فقط بازیکنان نیستند. اینکه یک اردوی خوب داشته باشیم و اردوی‌مان شرایطی عالی داشته باشد مهم است. در حال حاضر باید به 80 درصد آمادگی نهایی داشته باشیم اما جز 2 دیدار مقابل اروگوئه و سنگال دیدار خاصی نداشتیم. آن هماهنگی لازم را تا این لحظه ندیده‌ایم. به هرحال کی‌روش سرمربی شد و نگاه ویژه‌ای به ایران دارد و سابقه کار با این تیم را دارد.

پیشکسوت فوتبال درباره احتمال موفقیت با کی‌روش در جام جهانی پیش رو گفت: کی‌روش 8 سال با این تیم کار کرده و شاکله اصلی که شامل لژیونرها است را می‌شناسد. لژیونرها سابقه کار با کی‌روش را دارند و به نظرم مدیریت او می‌تواند عامل موفقیت تیم شود اما بازهم حواشی چون حضور نکونام و آقاجانیان به وجود آمده. کی‌روش همان مربی پیشین است که اجازه دخالت را نمی‌دهد. خواهش می‌کنم عوام‌فریبی نکنیم که این فرد دستیار می‌شود و آن فرد نمی‌شود.

وی ادامه داد: فولاد به نکونام اعتماد کرده و او به فکر درخشش تیمش در لیگ قهرمانان است. نباید عوام‌فریبی کنیم. امیدوارم بازیکنان فعل خواستن را صرف کنند. سطح فشار و انتظار را نباید بالا ببریم و باید اجازه بدهیم بازیکنان با فراغ بال در جام جهانی حضور پیدا کنند.

سیدصالحی در پاسخ به این که چه توصیه‌ای به بازیکنان دارد هم گفت: توصیه من به بازیکنان این شعار است: یک نفر برای همه و همه برای یک تیم. بازیکنان اگر مقابل حریفان‌مان غیرت ایرانی را نشان دهند موفق می‌شویم. تیم فعلی طلایه‌داران نسل بعدی هستند. بازیکنان می‌توانند با نشان دادن کیفیت خوب، خود را به همه اثبات کنند.