شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم ملی فوتبال#ماست

کی‌روش: همه ما برای غرور و شادی مردم می‌جنگیم/ حمایت‌ها باعث افتخار ماست

کی‌روش: همه ما برای غرور و شادی مردم می‌جنگیم/ حمایت‌ها باعث افتخار ماست

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: آرزوی من این است که شادی بیاوریم و با توجه به رفتاری که دیدم به این هدف خواهیم رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلوس کی‌روش که به دلیل ابتلا به بیماری آنفولانزا در مراسم رونمایی از لباس تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر غایب بود، پیامی به صورت ویدئویی به این مراسم ارسال کرد. وی در این پیام اظهار داشت: با سلام خدمت همگی مسئولان ورزشی، فوتبالی و وزیر محترم ورزش دکتر سجادی و رئیس محترم فدراسیون فوتبال. در درجه اول اجازه دهید عذرخواهی کنم از اینکه در این شب زیبا کنار شما نیستم. مراتب تقدیر خودم از بازیکنان و مربیان ایرانی بابت سومین صعود متوالی به جام جهانی را اعلام می‌کنم. مطمئناً این یک دستاورد و نقطه عطف در فوتبال خواهد بود.

وی ادامه داد: من هم بسیار خرسندم در این مسیر و اینجا حضور دارم. باید مجداد تأکید کنم از اینکه هدایت تیم ملی را در یک جام جهانی دیگر بر عهده دارم خیلی خوشحالم. ایمان دارم تمامی بازیکنان و کادر من و همه افرادی که در این سفر همراه ما هستند با بیشترین تلاش در خدمت تیم ملی خواهند بود و برای غرور و شادی مردم خواهند جنگید. آرزوی من این است که شادی بیاوریم و با توجه به رفتاری که دیدم به این هدف خواهیم رسید.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: اجازه دهید کلماتم را با تشکر مجدد از کسانی که از ما حمایت کردند به پایان برسانم. این حمایت باعث افتخار است. ما مطمئناً در سطحی که همه انتظار دارند خواهیم جنگید و مفتخر خواهیم بود. یک بار دیگر اجازه دهید تشکر کنم. بابت همه حمایت‌ها تشکر کنم. خیلی ممنون و به امید دیدار.

انتهای پیام/