شهر خبر
گوناگون

حسین طائب | حسین طائب در گردهمایی بانوان فرهیخته البرز

طائب: جراحی اقتصادی یک دوره خونریزی دارد تا به تعادل برسد

طائب: جراحی اقتصادی یک دوره خونریزی دارد تا به تعادل

طائب: جراحی اقتصادی یک دوره خونریزی دارد تا به تعادل برسد

حجت الاسلام و المسلمین حسین طائب عصر سه شنبه در گردهمایی بانوان فرهیخته البرز افزود: دشمنان فکرمی کردند با فشار اقتصادی و مساله حجاب می توانند اهداف خود را پیش ببرند اما موفق نشدند .

وی بیان داشت: امروز می بینیم که آمریکا و اسراییل خود با مشکلات عدیده ای مواجه هستند؛ بنابراین مقاومت های مردم که هویت های مختلفی مانند انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس ، مقاومت ،خدمت و پیشرفت را در برداشته موجب شده که بر مشکلات فائق آییم.

وی گفت: اگر حزب الله شدیم غالب هستیم؛ درعرصه سیاست باید به این نکته توجه داشت که یک زمانی ۲ قطب جهانی که باهم رقابت برای سلطه برجهان داشتند اما با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ملت ایران در مقابل استبداد ایستاد ؛ بنابر این با دست خالی هویتی به نام انقلاب اسلامی شکل گرفت که نه سلطه گر و نه سلطه پذیر بلکه زیر پرچم الله است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: هویت انقلاب اسلامی را دشمنان تحمل نکردند بنابراین با کودتا و شورش های منطقه ای جنگ علیه ملت ایران به راه انداختند اما شکست خوردند.

طائب یادآورشد : یک زمانی از نظر تجهیزات نظامی ضعیف بودیم اما در جنگ تحمیلی هویتی به نام دفاع مقدس شکل گرفت که مردم وارد میدان شدند.

بیان داشت: برای ممانعت از پیشرفت دشمن حتی تلاش کرد در درون خانه ها نیز درگیری راه بیندازد بنابراین از دانشگاه ها شروع کرد و با ۲ موضوع معیشت و حجاب پیش

رفت پس از دانشگاه ها درتلاش بود تا این درگیری ها را به قومیت ها منتقل کند و بعد ازآن به زندانها بکشاند بطوریکه می خواست عراق بی ثبات شود و اربعین شکل نگیرد .

مشاوره فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن آمد روایتگری دروغ انجام داد و احساسات را تحریک کرد و با پنجمین فتنه خود پس از سالهای ۷۸، ۸۸، ۹۸ و امسال تلاش کرد تا به ایران فشار بیاورد تا پای میز مذاکره امضا دهد.

وی یاد آورشد: دشمن می دانست که انقلاب از دین قوت می گیرد و حجاب نماد عمومی حاکمیت الله است اما تمام برآورد های دشمن نقش برآب شد و شکست خورد .

دراین همایش مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پرسشهای حاضران درخصوص جنگ ترکیبی پاسخ گفت.

منبع: انتخاب