شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#بدهی

درویش: با این اسناد از بدهی خود به رادوشویچ کم کنیم

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص وضعیت این تیم توضیحاتی را ارائه داد.

درویش: با این اسناد از بدهی خود به رادوشویچ کم کنیم

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس گفت: امیدواریم این انباشت بدهی‌ها و مشکلات حقوقی روزی تمام شود و دیگر دغدغه دادگاه رفتن برای چند دادخواست نداشته باشیم. انشالله آن روز میرسد که یک جای پالایش شده و با حساب‌های روشن و شفاف داشته باشیم، تا مدیرعامل و اعضای هیات مدیره به دنبال ارتقا فنی تیم باشند.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص عزیمت خود به سوئیس برای رسیدگی به شکایت رادوشوویچ گفت: بنا بود به سوئیس برویم، اما در نهایت تصمیم گرفتیم با توجه به جلسات مهمی که در این چند روز داریم، یکی از همکارانمان از بخش بین الملل به سوئیس برود.

وی افزود: آخرین بدهی ما مربوط به باشگاه کورتریک بلژیک بوده که ۶ هزار یورو جریمه به فیفا بدهکار بودیم و بابت محمد نادری هم صد و خورده‌ای هزار یورو بود که پرداخت کرده ایم. جریمه خود به فیفا را هم روز شنبه پرداخت کردیم و تقریبا به غیر از رادو پرونده خارجی دیگری نداریم. امیدواریم بتوانیم این حقوق از دست رفته را تا حدی احیا کنیم. ما چند پرداختی به رادو داشتیم که او قبول نداشت دریافت کرده. اسنادی داریم که امیدواریم با ارائه آن بتوانیم از این بدهی کم کنیم و پولی از جیب هواداران نرود.

مدیرعامل پرسپولیس درباره وضعیت پرداخت حقوق بازیکنان خارجی این تیم گفت: تقریبا به هیچ بازیکن خارجی، طبق قرارداد بدهی نداریم و حقوق بازیکنان هم واریز شده یا بصورت نقدی به دستشان رسیده است. تمرینات تیم هم از شنبه ساعت ۱۴:۳۰ با حضور بازیکنان و کادرفنی آغاز خواهد شد.

درویش همچنین درباره احتمال برگزاری اردو خارجی برای سرخپوشان گفت: آقای گل محمدی پیشنهاد برگزاری اردو را دادند و چند پیشنهاد هم از کویت و عمان داشتیم که یکی از تورنمنت‌ها زود برگزار می‌شد. آقای گل محمدی تصمیم گرفتند تا صبر کنیم بازیکنانی که با تیم ملی به اردو رفتند، برگردند. بهتر این است که بازیکنان ملی پوش‌مان هم باشند تا با آن‌ها اردو را برگزار کنیم و تمرینات ثمربخش باشد.

وی در خصوص مشکلات زمین تمرین پرسپولیس گفت: الحمدالله همانطور که شما و بینندگان مستحضر هستید موفق شدیم زمین تمرین تهرانسر را برای بازیکنان مهیا کنیم و بازیکنان هم یک جلسه تمرین کردند و راضی بودند. انشالله برای شروع فصل هم از زمین چمن تهرانسر و هم زمین چمن شهید کاظمی که ترمیم شده است، استفاده می‌کنیم.