شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ورامین#پردیس

قرچک ورامین صاحب پردیس سینمایی شد

قرچک ورامین صاحب پردیس سینمایی شد

با موافقت کمیسیون رسیدگی موضوع ماده 8 آیین نامه ایجاد، ساماندهی ونظارت بر سالن‌های نمایش فیلم، پردیس سینمایی شهر قرچک ورامین آماده بهره برداری شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ محمدرضا فرجی مدیر کل دفتر توسعه زیر ساخت و فناوری سینمایی و سمعی بصری و رییس کمیسیون مذکور، ضمن تقدیر و تشکر از شهرداری قرچک برای احداث پردیس مذکور این اقدام را گامی در جهت توسعه زیرساخت های سینمایی در شهرهای کم برخوردار و تحقق شعارگسترش عدالت فرهنگی در دولت سیزدهم عنوان کرد.

این پردیس سینمایی، پیرو تفاهم نامه سازمان سینمایی و شهرداری قرچک به همت شهرداری قرچک در زمینی به مساحت 10000متر و زیر بنایی در حدود 1100متر در شهرک طلاییه قرچک احداث شده است.

کلنگ این پردیس سینمایی که اولین سینما در شهر قرچک محسوب می شود در سال 97 به زمین زده شد. این پردیس سینمایی با 3 سالن نمایش و ظرفیت 312 صندلی آماده بهره برداری شده است.

گفتنی است کمیسیون رسیدگی موضوع ماده 8 آیین نامه ایجاد، ساماندهی و نظارت برسالن های نمایش فیلم، متشکل از نمایندگان وزارت کشور، انجمن سینماداران، فرماندهی نیروی انتظامی ، وزارت راه و شهرسازی، شهرداری و سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری، وظیفه بررسی و صدور موافقت اصولی ساخت و صدور مجوز بهره برداری از سالن های نمایش فیلم را عهده دارد.

انتهای پیام