شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آنلاین

افت ۷۸ درصدی ویدیوساز آنلاین

کاهش درآمد ۹۰ درصدی برای ۹ هزار کاربر ویدی وود
افت ۷۸ درصدی ویدیوساز آنلاین

فردای اقتصاد - کسب و کار ویدی‌وود آماری از میزان خسارتی که به موجب اختلالات اینترنت متحمل شده است را تشریح کرد و در این رابطه تپسل مصاحبه‌ای با یاشار راکعی مدیرعامل ویدی وود انجام داده است.

یاشار راکعی درباره خسارت‌هایی که به استارتاپش وارد شده است، گفت: مهم‌ترین خسارتی به ویدی وود وارد شده است، از دست رفتن نیروی انسانی زبده این شرکت است. بنابراین با توجه به ریزش سنگین نیروی انسانی این شرکت مجبور شد که تمام تجهیزات خود را به فروش برساند تا بتواند معوقات کارمندان خود را پرداخت کند. از دیگر خسارت‌های وارد شده به این استارتاپ می‌توان به کاهش ۷۸ درصدی درآمدهای ویدی‌وود و کاهش ۹۰ درصدی درآمد ۹ هزار نفر از افرادی که به واسطه این استارتاپ امرار معاش می‌کردند، اشاره کرد.

افت ۷۸ درصدی ویدیوساز آنلاین
کاهش ۷۸ درصدی درآمد ویدی وود

ویدی‌وود در نظر دارد با فروش اموال شرکت، بدهی‌ها و دست‌مزد کارکنان را بپردازد و کسب‌وکار را زنده نگه دارد تا بتوانند به زودی این استارتاپ را از ایران خارج کنند. به عبارتی ویدی‌وود قصد دارد سیستم را صرفا سرپا نگه دارید.

افت ۷۸ درصدی ویدیوساز آنلاین
بیش از ۹۰ درص درآمد افرادی که از طریق ویدی‌وود کسب درآمد می‌کردند کاهش پیدا کرده است.

راکعی در همین زمینه تاکید کرد: «تصمیم گرفتیم ویدی‌وود را از ایران خارج کنیم. چون مدل بیزینس ما  SAAS (System as a Service) است و به لحاظ فنی هم توان اجرایی‌اش را کاملا داریم تا با رقبای جهانی وارد رقابت شویم، در تلاشیم که مکانمان را تغییر دهیم و بر ارائه سرویس به مشتریان بین‌للملل تمرکز کنیم.»