شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##تنها#حکومتی#هستیم#اساس#رفراندوم#بنا#شده#است
تنها حکومتی هستیم که بر اساس رفراندوم بنا شده است

حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:

تنها حکومتی هستیم که بر اساس رفراندوم بنا شده است

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور در جمع دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس گفت: تنها نظام و حکومتی هستیم که بر اساس رفراندوم بنا شد و هیچ نظامی تاکنون آرای مردمی نداشت.

اعتمادآنلاین|

 سید محمد حسینی، معاون امور مجلس رئیس‌جمهور ظهر امروز (سه‌شنبه ۱۷ آبان) با حضور در دانشگاه تربیت مدرس، در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان این دانشگاه حاضر شد.

به گزارش فارس، سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس‌جمهور در این مراسم که با عنوان «جمهوری اسلامی، آزادی و حق اعتراض» برگزار شد، هنگامی که در ابتدای سخنرانی با شعار دانشجویان مواجه شد، گفت: ما آمده‌ایم تا حرف‌های شما را بشنویم و با شعار آزادی موجب دیکتاتوری نشوید و با آزادی بیان مقابله نکنید.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: در دوران اختناق، دیکتاتوری و استبداد شاهنشاهی که با حمایت آمریکا در کشور حاکم بود ، لایحه‌ای تصویب شد که امام (ره) نسبت به تحقیر ایرانیان در این لایحه اعتراض کرد و همین موجب تبعید امام شد.

وی در ادامه در واکنش به شعار دانشجویان مبنی بر لزوم آزادی بیان در کشور، افزود: ما تنها حکومت و نظام در جهان هستیم که براساس رفراندوم بنا شد و هیچ نظامی تاکنون آرای مردمی نداشت. کارنامه منافقان را بررسی کنید ببینید که این‌ها در سال 1360 اعلام جنگ مسلحانه کردند و ۱۷ هزار نفر در کشور قربانی ترور هستند که همه با حمایت آمریکا بود.