شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#مسجد الاقصی

در سایه پیروزی راستگران افراطی؛

فراخوان حضور در مسجد الاقصی برای مقابله با تعرض شهرک‌نشینان

فراخوان حضور در مسجد الاقصی برای مقابله با تعرض شهرک‌نشینان

یک کارشناس فلسطینی با اشاره به پیروزی راستگرایان افراطی به رهبری نتانیاهو در انتخابات اخیر کنست رژیم صهیونیستی، درباره تشدید یورش ها علیه مسجدالاقصی هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، یک کارشناس فلسطینی خواستار حضور گسترده و دائمی در مسجد مبارک الاقصی، برای مقابله با تعرض و تجاوزات احتمالی شهرک نشینان اشغالگر صهیونیست علیه مسجد الاقصی، در پی پیروزی راست‌گرایان افراطی در انتخابات اخیر کنست شد.

حسن خاطر کارشناس ویژه امور قدس و شهرک‌سازی تصریح کرد که تجاوزات شهرک‌نشینان اشغالگر و نیات شوم آنان علیه مسجد الاقصی به شکل قابل ملاحظه‌ای رو به افزایش است.

این کارشناس فلسطینی اظهار داشت که دشمن صهیونیستی به هر شیوه‌ای به دنبال یهودی‌سازی کامل مسجد الاقصی است و در صورت ادامه تجاوزات علیه این مسجد، اوضاع به سمت انفجار پیش خواهد رفت.

وی گفت که ایتمار بن گویر عضو تندرو کنست به تعرض به مسجد الاقصی شهرت دارد و همین امر هم سبب پیروزی او در انتخابات اخیر شد.

حسن خاطر تاکید کرد که سران جنایتکار رژیم صهیونیستی همواره برای کسب دستاوردهای سیاسی، ملت فلسطین را قربانی جنایات خود می‌کنند.

در همین راستا وبگاه قدس الاخباریه ظهر امروز از یورش مجدد شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی با حمایت نظامیان صهیونیست خبر داد. براین اساس، صهیونیست‌ها در این یورش اقدام به اجرای مناسک تلمودی نموده اند.