شهرخبر
رئیس سازمان دارالقرآن الکریم:

جامعه قرآنی «تبیین» را جدی بگیرد

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم در گردهمایی مدیران و مربیان مؤسسات و خانه‌های قرآنی استان قم اظهار کرد: دعوای قرآن با طاغوت بر سر تبیین است. هدف از انزال قرآن کریم، تبیین حق و اندیشه حق و تفکیک حق از باطل است.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه تلاوت، حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم در گردهمایی مدیران و مربیان مؤسسات و خانه‌های قرآنی استان قم که در اداره کل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد، اظهار کرد: دعوای قرآن با طاغوت بر سر تبیین است و هدف از انزال قرآن کریم، تبیین اندیشه حق و تفکیک حق از باطل است.

وی خطاب به فعالان قرآنی گفت: کاری که در حوزه تفهیم مفاهیم قرآنی بر دوش شما است را دست کم نگیرید. جامعه قرآنی بعد از پرداختن به همه فنون، علوم و معارفی که در این بحر است، باید بتواند تبیین را انجام دهد.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به شبهاتی که در ذهن عده‌ای از افراد جامعه شکل می‌گیرد، تأکید کرد: برای نجات جامعه مؤمنین از شبهات، باید تبیین را جدی گرفت.

حریزاوی با بیان اینکه که مقام معظم رهبری برای موضوع تبیین، حکم شرعی بیان کردند، افزود: اصرار بر فهم دقیق و تدبر در آیات باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

انتهای پیام