شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جزیره

وحشت غول‌های بزرگ جزیره از بچه غول!

وحشت غول‌های بزرگ جزیره از بچه غول!

ارلینگ هالند، ستاره 22 ساله منچسترسیتی که اولین فصل حضورش در جمع سیتیزن‌ها را تجربه می‌کند، این روزها به اسلحه مرگبار گواردیولا تبدیل شده و با به ثمر رساندن 18 گل، کابوس وحشتناکی برای اهالی جزیره به حساب می‌آید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ ارلینگ هالند که متولد شهر لیدز در انگلستان است بعد از منتفی شدن حضورش در رئال مادرید به خانه پدری برگشت تا پس از درخشش خیره کننده در دورتموند این بار در منچسترسیتی پادشاهی کند.

به بهانه 18 گله شدن ارلینگ هالند در لیگ جزیره و اختلاف هفت گله بچه غول با هری کین که تا به اینجای فصل 11 گل برای تاتنهام به ثمر رسانده، قصد داریم نگاهی به گلزنان برتر سایر لیگ های اروپایی داشته باشیم.

ماجراجویی لوا در بارسلونا؛ 13 بازی 13 گل

روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بارسا که او نیز تازه به جمع کاتالان ها اضافه شده در این فصل توانسته 13 گل از 31 گل زده تیمش را به ثمر برساند.

نقش ستاره سابق بایرن در صدرنشینی این روزهای شاگردان ژاوی غیرقابل انکار است و بخاطر همین شمّ گلزنی بالای این بازیکن صفحه رسمی باشگاه بارسلونا پیش از آغاز فصل به او لقب کفش طلایی داده بود.

بورخا ایگلسیاس بازیکن رئال بتیس با هشت گل پس از لواندوفسکی در رده دوم برترین گلزنان لالیگا ایستاده و نکته جالب این است که تا به این جای فصل شاگردان آنچلوتی در رئال مادرید علیرغم اینکه در رده دوم جدول جای دارند از رقابت در کورس گلزنی جا مانده اند و به نظر می رسد امید گلزنی آن ها به فدریکو والورده و وینسیوس جونیور شش گله باشد.

کورس داغ آقای گلی در بوندسلیگا

در آلمان کورس آقای گلی نیز مثل جدول بوندسلیگا داغ است و کریستوفر انکونکو مهاجم لایپزیش با 11 گل در 13 بازی در رتبه نخست جدول گلزنان قرار دارد.

نیکلاس فولکورگ با 10 گل، مارکوس تورام با 9 گل و جمال موسیالا با 8 گل زده در رتبه های بعدی آقای گلی بوندسلیگا تا پایان هفته سیزدهم قرار دارند.

ویکتور اوسیمن زننده یک چهارم گل‌های ناپولی

ویکتور اوسیمن مهاجم 21 ساله نیجریه ای بعد از درخشش در لیل فرانسه چند فصلی است که به شهر ناپل آمده و الان زیر نظر اسپالتی به رویاپردازی خود ادامه می دهد.

اوسیمن تا به اینجای فصل همانطور که پیش بینی می شد نقش بسزایی در موفقیت و صدرنشینی ناپولی ایفا کرده و 8 گل از 32 گل زده تیمش را به ثمر رسانده است. بعد از اوسیمن آفریقایی، مارکو آرناتوویچ، دوشان ولاهوویچ، خویچا کواراتسخلیا و چیرو ایموبیله با همگی با هفت گل در رتبه بعدی قرار دارند.

امباپه و نیمار هم‌تیمی‌های بی‌رحم

کیلیان امباپه و نیمار دو ستاره پاری سن ژرمن در این فصل دوشادوش هم حرکت می کنند و هریک با 11 بار گلزنی بیشترین گل را در لوشامپیونه به ثمر رسانده اند.

جاناتان دیوید و ترم موفی با 9 گل زده تعقیب کنندگان ستارگان پاری سن ژرمن در کورس آقای گلی هستند.

ستاره بوشهری با 11 گل در پرتغال و اروپا می درخشد

مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو این فصل با 6 گل زده در جدول گلزنان پرتغال در تعقیب راموس و فرناندو ناوارو 7 گله است و در لیگ قهرمانان نیز توانسته 5 گل برای اژدها به ثمر برساند.

برگزاری جام جهانی 2022 قطر در خلال انجام لیگ های اروپایی انگیزه بازیکنان را برای گلزنی به نحو قابل توجهی افزایش داده تا ستارگان دنیای فوتبال پیش از حضور در قطر آمادگی خود را به نمایش بگذارند و همین امر سبب شده تا به اینجای فصل شاهد تشنگی مفرط مهاجمان فوتبال برای گلزنی و قرار گرفتن در لیست نهایی تیم های ملی باشیم.

انتهای پیام