شهر خبر

واشنگتن‌پست: دورغ‌های «بایدن» تمامی ندارد/با «پینوکیو» طرف هستیم!

واشنگتن‌پست: دورغ‌های «بایدن» تمامی ندارد/با «پینوکیو» طرف هستیم!

روزنامه واشنگتن پست ضمن برشمردن دروغ های جو بایدن در دوران ریاست جمهوری اش نوشت: شاید بهترین لقب برای وی پینوکیو باشد!

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه واشنگتن پست امروز در گزارشی ضمن برشمردن دروغ‌های جو بایدن در دوران ریاست جمهوری اش نوشت: شاید بهترین لقب برای وی پینوکیو باشد!

واشنگتن پست در ادامه دروغ‌ها و اظهارات گمراه کننده جو بایدن رئیس جمهور آمریکا را تا حد زیادی سازمان یافته و برنامه ریزی شده توصیف کرد و نوشت: بایدن این دروغ‌ها را با هدف تبلیغات سیاسی و بهبود جایگاهش در بین افکار عمومی آمریکا مطرح می‌کند.

در ادامه واشنگتن پست به یکی از دورغ های بایدن اشاره کرد و نوشت: وی مدعی شده که ۱۷ هزار مایل با شی‌جین پینگ رئیس جمهور چین سفرهای مشترک داشته در حالی که دلیلی برای اثبات این مساله وجود ندارد و از طرفی کاخ سفید در این باره اعلام کرده که اظهارات بایدن «دقیق نبوده است».

این روزنامه آمریکایی در ادامه به دروغ گویی بایدن در ارتباط با قیمت بنزین اشاره کرده و نوشت: رئیس جمهور آمریکا در آستانه انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمریکا در تلاش است با اظهاراتی دروغین جایگاه دموکرات‌ها را تقویت کند.

به نوشته واشنگتن پست یکی دیگر از دروغ‌های بایدن در هفته‌های اخیر، ادعای پرداخت بالاترین مستمری به بازنشستگان برای نخستین بار در ۱۰ سال اخیر بوده، که هرگز عملی نشده است.