شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ملی پوشان#رحمتی#استقلالی#کی روش#اراک

رحمتی سوژه ملی پوشان استقلالی

عکس های سرمربی جوان تیم آلومینیوم اراک کنار کارلوس کی روش کافی بود تا این مربی استقلالی مورد طعنه همبازیان خود قرار گیرد.

رحمتی سوژه ملی پوشان استقلالی

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

حضور مهدی رحمتی در تمرین تیم ملی و آشتی‌کنان او با کارلوس کی‌روش سر و صدای بسیار زیادی را انداخت . دو نفری که زمستان سال ۹۱ با یکدیگر دچار مشکلی جدی شدند و همین مسئله باعث شد کاپیتان با سابقه استقلال از افتخار حضور در جام جهانی محروم شود .

تعدادی از استقلالی های قدیمی که با رحمتی همبازی بوده اند طی ۲۴ ساعت گذشته و پس از دیدن عکس های او کنار کارلوس کی روش با سرمربی آلومینیوم تماس گرفته یا برایش پیغام فرستادند. آنها از این حرکت استقبال کردند اما به شوخی و کنایه می گفتند اگر مهدی چند وقت زودتر آشتی می کرد هیچ بعید نبود الان در جمع مسافران جام جهانی قطر قرار می‌گرفت. البته این حرفا آنها شوخی بود ولی واقعا اگر در سال ۹۱ میان رحمتی و کی روش آن ماجرا پیش نمی آمد، این مربی جوان حداقل یک جام جهانی را در کارنامه کاری خود ثبت می‌کرد.

مهدی رحمتی در رقابتهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل سنگربان اول تیم ملی کشورمان بود و به دلیل اختلاف با کارلوس کی روش از تیم ملی خداحافظی کرد و دیگر به تیم ملی دعوت نشد.