شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ورزشکاران#کشتی آزاد

تیم‌های کشتی آزاد با ورزشکاران جهانی پای به رقابت‌های نهایی می‌گذارند

تیم‌های کشتی آزاد با ورزشکاران جهانی پای به رقابت‌های نهایی می‌گذارند

​دبیر سازمان لیگ فدراسیون کشتی گفت: تیم های صعود کننده به مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد به دنبال تقویت خود و جذب نفرات کلاس جهانی از کشورهای صاحب نام هستند.

محمود فرهنگ رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به چهار تیم صعود کننده به مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد، اظهار داشت: پترو پالایش بلیش تاکستان، انبوه سازان هوتن، بانک شهر و ستارگان ساری تیم های صعود کننده به مرحله نهایی هستند.

وی با بیان اینکه دو سرگروه از بین چهار تیم صعود کننده به مرحله نهایی انتخاب می شوند، گفت: رقابت های هفته چهارم تعیین کننده تیم های سرگروه خواهند بود و در همین راستا نوزدهم آبان انبوه سازان هوتن در سالن امامعلی حبیبی قائمشهر به مصاف پترو پالایش بلیش تاکستان می رود و بیستم آبان سالن چمران رامسر میزبان تقابل ستارگان ساری و بانک شهر خواهد بود.

دبیر سازمان لیگ درباره لیگ برتر کشتی فرنگی عنوان کرد: این رقابت ها با حضور 7 تیم در چهار هفته از 25 آبان آغاز می شود.

فرهنگ رنجبر افزود: تیم های سازه سعید اندیمشک و دانشگاه آزاد اسلامی آغاز کننده لیگ برتر کشتی فرنگی خواهند بود و 26 آبان فولاد مبارکه سپاهان در خانه به مصاف شهرداری مسجدسلیمان می رود.

وی به گروه ب رقابت‌های کشتی فرنگی اشاره کرد و گفت: دیدارهای این گروه سه تیمی، با حضور باشگاه های فولاد خوزستان، رعد پدافند ارتش و مقاومت البرز 28 آبان به میزبانی اهواز برگزار می شود.

دبیر سازمان لیگ ضمن ابراز رضایت از سطح کیفی مسابقات لیگ برتر کشتی گفت: خوشبختانه امسال قدرت بین تیم های حاضر در لیگ تقسیم شده و هیچ تیمی از پیش برنده یا بازنده نیست.

فرهنگ رنجبر از برگزاری یک هزار و 860 مسابقه مسابقه کشتی تحت عنوان رقابت‌های منطقه‌ای خبرداد و گفت: لیگ منطقه ای نوجوانان با حضور 31 استان و منطقه آزاد اروند در دو بخش آزاد و فرنگی در قالب 1860 دیدار انفرادی و 186 مسابقه تیمی برگزار شد.

وی در پایان گفت: مسابقات لیگ یک بعد از وقفه 6 ساله در قالب 17 تیم آزاد و 16 تیم فرنگی باحضور قهرمانان آسیا و جهان برگزار شد و برنامه ریزی مسابقات به گونه ای بوده که تمامی کشتی گیران در رده های سنی مختلف درحال رقابت و محک خوردن هستند که این امر در نهایت به نفع تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی خواهد بود.

انتهای پیام