شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مرغ

مرغ همسایه همیشه غاز نیست!/ «ترین‌های» جهان در فساد و جنایت به روایت آمار

درست است که امروز در آمریکا و کشورهای غربی به ظاهر علم و ثروت و قدرت نظامی وجود دارد اما پایه های یک زندگی درست و بر مبنای خانواده در این کشورها نابود شده است، در ادامه توجه شما را به آمارهای عجیب کشورهای مدعی فرهنگ و تمدن جلب می کنیم.

بر اساس آمار کشورهای آلمان، فرانسه، انگلستان و کانادا جزو 10 کشور اول دنیا با بیشترین آمار آدم ربایی هستند، همچنین آمریکا، انگلستان، فرانسه و آلمان بدهکارترین کشورهای جهان شناخته شده اند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید ایتالیا، اسپانیا، آمریکا، انگلستان، آلمان و فرانسه جزو 10 کشور اول صادر کننده سلاح در دنیا هستند.

آمار بالای خودکشی زنان در کشورهای فرانسه، سوئیس، بلژیک و سوئد منجر شده تا این کشورها جزو 10 کشور اول دنیا با بالاترین نرخ خودکشی زنان قرار گیرند.

آمریکا، فرانسه، انگلستان و آلمان رتبه های اول تا چهارم بیشترین سرقت در دنیا را در اختیار دارند.

تنها 8 کشور در دنیا سلاح کشتار جمعی در اختیار دارد که آمریکا، فرانسه و انگلستان جزو آنها هستند.

همچنین کانادا، آلمان، فرانسه، انگلستان و آمریکا جزو 10 کشور اول دنیا با بیشترین آمار طلاق هستند.

ایتالیا، اسپانیا، آمریکا، فرانسه و انگستان جزو 10 کشور اول جهان با بیشترین مبلغ کسری بودجه هستند، ضمن اینکه بر اساس داده های بین المللی مربوط به شاخص پنهان کاری مالی، کشورهای آمریکا، سوئیس و آلمان جزو 7 کشور اول جهان با بیشترین فساد مالی سیستماتیک محسوب می شوند.

تعداد بی خانمان ها در آلمان 860 هزار نفر، در آمریکا 550 هزار نفر و در انگلستان 320 هزار نفر گزارش شده و بیش از 50 درصد متولدین در کشورهای فرانسه، هلند، سوئد، دانمارک و پرتقال خارج از ازدواج رسمی و به طور نامشروع به دنیا می آیند.

آمریکا، انگلستان، آلمان و کانادا جزو 10 کشور اول دنیا با بالاترین آمار مرگ و میر ناشی از مصرف بیش از حد مواد مخدر هستند و وکشورهای فرانسه، آلمان، جمهوری چک و ایرلند هم جزو 10 کشور اول دنیا با بالاترین میزان مصرف مشروبات الکلی شناخته می شوند.

انتهای پیام