شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال#تیم فوتبال

برای استقلالی‌هایی که از تیم ملی خط خوردند پیغام فرستادم

خسرو حیدری مربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید: سوپرجام، جامی بود که در ویترین افتخارات استقلال نبود.

برای استقلالی‌هایی که از تیم ملی خط خوردند پیغام فرستادم

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

خسرو حیدری پیرامون صحبت‌هایی که در خصوص اینکه او چشم و گوش ساپینتو در استقلال است، مطرح شده اظهار داشت: به هر حال این چند ماهی که با هم کار کردیم وقتی مربیان خارجی به ایران می‌آیند به هر حال ابتدا خیلی اطمینان نکنند چون ما را نمی‌شناسند. فکر می‌کنم با روندی که داشتیم این اطمینان ایجاد شد و از آقای ساپینتو خیلی تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرده، خودش می‌داند همه انرژی خودم را برای موفقیت استقلال و کادرفنی می گذارم.

وی در خصوص اینکه توانست در اولین سال مربیگری خود کسب جام کند، تصریح کرد: سوپرجام، جامی بود که در ویترین افتخارات استقلال نبود. برای خودم هم خوب بود که توانستم بعد از اینکه به استقلال برگردم با کسب موفقیت و افتخار همراه شود.

مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار با کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: با کی روش در این چند وقت ۳-۴ مرتبه دیدار داشتیم و هر دفعه درباره تیم ملی و روند آماده‌سازی صحبت می کنیم. کی‌روش یک بدشانسی آورده که لژیونرها دیر در اردو حاضر می‌شوند.

حیدری درباره اظهار نظر کی‌روش پیرامون سفیدی موهای مهدی رحمتی عنوان کرد: کی‌روش گفت رحمتی بعد از سرمربیگری موهایش را سفید کرده، اما چون خسرو دستیار است، هنوز موهایش سفید نشده است. واقعاً هم موهایم هنوز آنقدر سفید نشده! (باخنده)

وی افزود: به کی روش گفتم خیلی خوشحالم که دوباره به فوتبال ایران بازگشتی و این کار خیلی بزرگی بود. فارغ از نتیجه ای که در جام جهانی می‌گیریم.

حیدری در پاسخ به این که آیا تیم ملی می تواند از گروهش در جام جهانی صعود کند، گفت: توقع صعود زیاد جالب نیست. نباید روی تیم ملی، بازیکنان و کی روش فشار بگذاریم که حتما باید از گروه مان در جام جهانی صعود کنیم. به نظرم ابتدا باید خوب و آبرومندانه بازی کنند. اگر چه صعود هم دور از دسترس نیست.

مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص رقبای ایران عنوان کرد: انگلیس دنبال قهرمانی در جام جهانی است. به عنوان بازی اول، اصلا بازی آسانی نیست. از طرف دیگر فکر نکنید که بازی مقابل آمریکا و ولز آسان است. ولز پدیده یورو بوده است. شاید نسبت به انگلیس یک مقدار امیدوارتر باشیم. اما تقابل با دو تیم دیگر گروه هم آسان نیست.

حیدری درباره خط خوردن ۳ بازیکن ملی پوش استقلال گفت: بازیکنانی در استقلال داریم که لیاقت ملی پوش شدن در جام جهانی دارند. اما به بازیکنان تیم که خط خوردند اعلام کردم با حفظ آمادگی، خودشان را برای جام ملت ها حفظ کنند.

وی در پایان گفت: نسل الان یک مقدار بازیکنان حرفه‌ای‌تر شدند و امکاناتی بهتری در اختیار دارند و می توانند نسبت به نسل ما عملکرد بهتری داشته باشند.