شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#معترضان
ادعای کیهان؛ معترضان «سر پلیس، بسیجی و طلبه را می‌برند» و اگر بساطشان جمع نشود به سراغ بقیه مردم می‌روند!

ادعای کیهان؛ معترضان «سر پلیس، بسیجی و طلبه را می‌برند» و اگر بساطشان جمع نشود به سراغ بقیه مردم می‌روند!

تمام دنیا به امنیت ایران غبطه می‌خوردند

روزنامه کیهان نوشت: نباید آتش زدن یک انسان، فحاشی‌های جنسی، بریدن سر، اهانت به قرآن و مقدسات آن‌قدر تکرار شود که در اذهان تبدیل به امری عادی شود، که اگر عادی شد، سراغ سایر مردم هم خواهند آمد. باید فورا، بساطشان جمع شود.

اعتمادآنلاین|

روزنامه کیهان در سرمقاله امروز خود ابتدا مدعی شد که تمام دنیا به امنیت ایران غبطه می‌خوردند و سپس تاکید مرد که باید بساط معترضان جمع شود. این روزنامه با ادعای اینکه معترضان، «سر پلیس، بسیجی و طلبه را می‌برند» مدعی شد اگر بساطشان جمع نشود به سراغ بقیه مردم می‌روند!

به گزارش کیهان، وقتی جنایتی غیرقابل باور و پیش‌بینی نشده (مثل سر بریدن یا آتش زدن یک پلیس یا سلاخی کردن چند سرباز وظیفه و اهانت‌های شرم‌آور به مقدسات و شکنجه‌های وحشیانه و به شهادت رساندن یک جوان طلبه) در کشوری مثل ایران که تمام دنیا بر امنیتش غبطه می‌خورند به‌صورت ناگهانی انجام و تصاویر آن فورا منتشر می‌شود یعنی آنها به دنبال تابوشکنی و دستکاری ذهن هستند. این جنایات تکرار می‌شوند، تا از حساسیت‌ها کاسته شود. «ترس» و «ترساندن» را هم چاشنی جنایاتشان می‌کنند تا آن احساس طبیعی «خشم» و «نفرت از خشونت» که با دیدن این جنایات بروز می‌یابند، فرصت بروز نیابند.

نویسنده کیهان در ادامه مدعی شده است: نباید اجازه این «تابو شکنی» داده شود. باید این «مارپیچ سکوت» را که با استفاده از لشکر سایبری و توئیتری حکمفرما شده را شکست. نباید آتش زدن یک انسان، فحاشی‌های جنسی، بریدن سر، اهانت به قرآن و مقدسات آن‌قدر تکرار شود که در اذهان تبدیل به امری عادی شود، که اگر عادی شد، سراغ سایر مردم هم خواهند آمد. باید فورا، بساطشان جمع شود.