جام جهانی 2022 قطر / جلسه اختصاصی کی روش و تاج / مدافع تیم ملی مصدوم شد / باگشت کاپیتان اسبق تیم ملی به اردو

 به گزارش رکنا، تمرین نوبت صبح تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت 11 امروز در زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال آغاز شد.

* آندرانیک تیموریان ، کاپیتان اسبق تیم ملی، میهمان ویژه این تمرین بود‌ و او پس از حضور در محل تمرین ملی‌پوشان با شجاع خلیل‌زاده، علیرضا بیرانوند و محمدحسین کنعانی‌زادگان و امید ابراهیمی خوش و بش بسیار گرمی داشت و البته پس از ورود کارلوس کی‌روش، دقایقی با سرمربی تیم ملی صحبت و با وی نیز خوش و بش کرد.

* کی‌روش مانند تمرین روز گذشته که از خسرو حیدری و مهدی رحمتی درخواست کرد با ملی‌پوشان عکس یادگاری بگیرد، امروز نیز از تیموریان نیز این درخواست را کرد و او نیز با ملی‌پوشان عکس تیمی گرفت.

* مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در تمرین امروز تیم ملی حاضر شد و البته زمانی که او به این محل آمد، ملی‌پوشان تمرین خود را آغاز کرده بودند.

* بازیکنان پس از صحبت‌های کارلوس کی‌روش تمرینات خود را آغاز کردند،‌ البته محمدرضا اخباری، پیام نیازمند،‌علیرضا بیرانوند و سید حسین حسینی، زیرنظر الکساندر لوپز، مربی دروازه‌‌بانان تیم ملی مرینات اختصاصی انجام دادند.

* امید نورافکن و سید حسین حسینی دو بازیکنی بودند که پیش از شروع تمرین امروز با رسانه‌ها گفتگو کردند.

* کارلوس کی‌روش و مهدی تاج دقایقی گفتگوی اختصاصی با هم داشتند.

* مربی دروازه‌بانان تیم ملی در تمرین امروز از دستگاه ریباندر برای تمرین دادن شاگردانش استفاده کرد.

* بازیکنان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پس از انجام تمرینات بدنی و پاسکاری با استفاده از دروازه‌های کوچک تمرین ضربه‌زنی به سمت دروازه انجام دادند.

* در جریان این تمرین، سامان فلاح دچار مصدومیت شد و به همین دلیل نتوانست ادامه تمرین را انجام بدهد. او در ادامه روی یک نیمکت نشست و روی زانوی راست خود یخ گذاشت.

* کی روش در ادامه حدود پنج دقیقه با مربی دروازه‌بان های تیمش صحبت کرد

* پس از حدود ۵۰ دقیقه از شروع تمرین، با نظر کی‌روش خبرنگاران زمین را ترک کردند.

انتهای پیام/