شهرخبر

نورافکن: صعود نشدنی نیست ولی باید واقعیت‌ها را قبول کرد/ بازیکنان از کی‌روش انرژی می‌گیرند

نورافکن: صعود نشدنی نیست ولی باید واقعیت‌ها را قبول کرد/ بازیکنان از کی‌روش انرژی می‌گیرند

مدافع تیم ملی ایران معتقد است صعود این تیم از دور گروهی جام جهانی نشدنی نیست، ولی باید واقعیت‌ها را هم قبول کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امید نورافکن در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم ملی فوتبال ایران، اظهار داشت: اردوی خیلی سختی را از لحاظ تمرینی پشت سر گذاشتیم. پنجشنبه بازی دوستانه‌ای با نیکاراگوئه داریم که امیدوارم بتوانیم در آن مسابقه پیروز شویم و در ادامه بتوانیم کار‌هایی تاکتیکی را که سرمربی از ما خواسته است، انجام دهیم.

وی درباره کار دشوارش برای قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی در جام جهانی گفت: تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین عملکرد را برای تیم ملی داشته باشم. آرزوی هر بازیکنی است که برای تیم ملی بازی کند و من هم از قاعده مستثنی نیستم.

مدافع تیم ملی ایران درباره حضور دوباره کی‌روش در تیم ملی نیز خاطر نشان کرد: در مصاحبه قبلی هم گفتم که کی‌روش کاریزما و شخصیت بالایی دارد و انرژی زیادی می‌گذارد. ما بازیکنان هم وقتی این چیز‌ها را می‌بینیم از ایشان انرژی می‌گیریم و خوشحالم که دوباره با او کار می‌کنم.

نورافکن راجع به اینکه آیا تیم ملی می‌تواند از گروهش صعود کند، اضافه کرد: کار‌مان سخت است و تیم‌هایی که در گروه‌مان هستند تیم‌های خوبی هستند. هر سه تیم دیگر این گروه در سطح اول قرار دارند. کار نشدنی نیست، ولی باید واقعیت‌ها را قبول کنیم.

 

انتهای پیام/