شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دوشنبه#شاهزاده#آبان

«تالار هنر» بار دیگر فعال می‌شود/ مبارزه شاهزاده خانم با جادوگر

«تالار هنر» بار دیگر فعال می‌شود/ مبارزه شاهزاده خانم با جادوگر

مهر نوشت: «تالار هنر» بعد از اینکه به مدت ۴۵ روز اجرایی نداشته است، از امروز دوشنبه ۱۶ آبان میزبان اجرای نمایش «شاهزاده خانم و کلاغ‌های تاج طلا» می‌شود.

سعیده آجربندیان مدیر روابط عمومی تالار هنر درباره از سرگیری اجراهای این سالن ویژه تئاترهای کودک و نوجوان که از ۳۱ شهریور به دلیل شرایط موجود در جامعه اجرایی نداشته است،گفت: تالار هنر از روز دوشنبه ۱۶ آبان میزبان نمایش «شاهزاده خانم و کلاغ‌های تاج طلا» به نویسندگی و کارگردانی پویا شش‌پری می‌شود که درباره شاهزاده‌ای به نام ویشتا است که متوجه حضور جادوگر برای تصاحب قدرت می‌شود.

وی درباره ساعت و تعداد اجرای این اثر نمایشی، افزود: این نمایش ساعت ۱۷:۳۰ به صحنه می‌رود و تا ۲۵ آذر به اجرای عمومی خود ادامه خواهد داد.

آجربندیان درباره وضعیت اجرای نمایش «کتابخورها» که پیش از تعطیلی‌های اخیر در تالار هنر اجرا می‌شد، یادآور شد: نمایش «کتابخورها» از ادامه اجراهای خود انصراف داد.

سمیه بیگی، المیرا پارسا، سعید قره‌داغلی، نسا جبین‌پور، هانیه رهگذر، مهدیه طاهری، نیما محمودی، مهتاب فرهپور، عرفان امین، مهدی برخوردار، محمد شاد، پویا شش‌پری در نمایش «شاهزاده خانم و کلاغ‌های تاج طلا» به ایفای نقش می‌پردازند.

۵۵۵۵