شهر خبر

سخنانِ عجیبِ پیشکسوت پرسپولیس : از جادو جنبل خسته شدم/ دوست ندارم سروکارم با اجنه باشد!

رهبری فرد، پیشکسوت پرسپولیس که قرار است برگردد، در مصاحبه اش، حرف های عجیبی را مطرح کرد.

سخنانِ عجیبِ پیشکسوت پرسپولیس : از جادو جنبل خسته شدم/ دوست ندارم سروکارم با اجنه باشد!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

بهروز رهبری فرد پیشکسوت پرسپولیس که قرار است به این تیم برگردد، در مصاحبه ای حرف های عجیب و جالبی را مطرح کرد.

او در پاسخ به این پرسش که چرا مدت زیادی از فوتبال دور بوده است، گفت:

«من اینطور فکر نمی‌کنم. همه ما همیشه مصاحبه می‌کنیم و می‌گوییم باشگاه به ما بی‌توجه است. خدا را شکر همه هم که خودشان را مدعی سرمربیگری پرسپولیس می‌دانند. خب وقتی باشگاه از ما دعوت می‌کند، باید برویم و ببینیم کاری از دست مان برمی‌آید یا نه. کاری به پیشنهاد مالی ندارم که هنوز بحثی انجام نشده. من همانی هستم که هنوز هم هرچه پول بدهند بدون این که نگاه کنم می‌گویم خدا برکت دهد. چه در روزهایی که خیلی از تیم‌های دیگر من را می‌خواستند و بدون این که چک مدت‌دار پرسپولیس را ببینم به علی آقا می‌گفتم خدا برکت بدهد و می‌رفتم امضا می‌کردم چه همین حالا. پس اگر کاری از دستم بر بیاید، انجام می‌دهم؛ هرکاری. مگر این که قرار باشد با جن و پری سر و کار داشته باشم.»

جن و پری!

رهبری فرد در پاسخ به تعجب خبرنگار بر وجود این مساله تاکید کرد: «خودتان گفتید پس از سال‌ها قرار است به فوتبال برگردم. بله من بعد از استیل آذین دیگر فوتبال را بوسیدم و کنار گذاشتم. دلیلش هم همین جادوگری و جن و پری بود.»

شما و بیژن طاهری، دستیار فرهاد کاظمی در استیل آذین بودید.

بله. من و آقا بیژن کنار آقا فرهاد کاظمی بودیم. خیلی هم برای مربیگری علاقه و اشتیاق داشتم و با مدرک B در کلاس‌های A شرکت کردم. اما آن قدر صحبت جادو و جمبل شد و به جای کار فنی از این مسائل دیدم، دیگر خسته شدم. همان موقع هم چند باری گفتم اما کسی توجه نمی‌کرد.

به دلیل جادو جنبل مربی‌گری را کنار گذاشتم

دقیقا. خدا را شکر تمام کسانی که به آنها دستور می‌دادند چه کنند، زنده هستند. از بیژن طاهری می‌خواستند برود روی نقاط کرنر نوشته چال کند. یا همین حسین کرمانشاهی زنده است، به او دستور می‌دادند برود پشت دروازه حریف ادرار کند. از این نفرات بپرسید که چه اتفاقاتی رخ داد. من هم به هیچ وجه دوست نداشتم سر و کارم به اجنه باشد و برای همین عطای مربیگری را به لقای آن بخشیدم.