شهر خبر

از مسیر زاینده رود تا بی همگان با مهدی سلطانی

از مسیر زاینده رود تا بی همگان با مهدی سلطانی

خبرگزاری برنا در نظر دارد در گزارش هایی مستمر آثار برخی از بازیگران چهره سینما ، تئاتر و تلویزیون را بررسی کند. به بهانه پخش سریال بی همگان با مهدی سلطانی از سریال در مسیر زاینده رود تا امروز همراه می شویم.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا: مهدی سلطانی بازیگر تحصیل کرده تئاتر سینما و تلویزیون که سالها روی صحنه تئاتر درخشید و با تحصیلات عالیه در این عرصه به ایران برگشت حالا یکی از وزنه های بازیگری تلویزیون محسوب می شود که با توجه به توانمندی در بازی در نقش های مختلف و اشرافی که بر حس و تکنیک توامان دارد و جنس بازی نزدیک به رئالیته جادوئی که مدام خودش از آن یاد می کند سوژه خبرگزاری برنا شد تا ورقی بزنیم بر نقش ها و تجارب متفاوت او که شاید با سریال «در مسیر زاینده رود» حسن فتحی آغاز شد اما با آثاری درخشان چون دیوار، مادرانه، شهرزاد، افرا و این روزها سریال بی همگان در حال تکرار است.

در مسیر زاینده رود

seryal-68-gh

مهدی سلطانی در این سریال در نقش پهلوان بهزاد ظاهر شد.

در مسیر زاینده‌رود نام یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی حسن فتحی است که برای پخش در شبکه یک در ماه رمضان سال ۱۳۸۹ تولید شد.

دیوار

مهدی-سلطانی

مهدی سلطانی در این سریال در نقش جمیل میان قافی ظاهر شد.

دیوار یک مجموعه تلویزیونی محصول سال ۱۳۹۱ به کارگردانی سیروس مقدم، نویسندگی سعید مسعودی و تهیه‌کنندگی الهام غفوری می‌باشد که از شبکه یک پخش شد

 

مادرانه

154639158-parsnaz-com

 مهدی سلطانی در این سریال در نقش اردلان تمجید ظاهر شد.

نقطه عطف نقش های مهدی سلطانی در تلویزیون مربوط به بازی او در سریال مادرانه و نقش اردلان تمجید است که میتوان از آن به عنوان یکی از ماندگارترین نقش های آقای بازیگر نام برد.

هفت سنگ ​

ZGU3MmYJFoui

 مهدی سلطانی در این سریال در نقش محسن پدیده (همسر لیلا) ظاهر شد.

هفت‌سنگ نام مجموعه تلویزیونی است که از ۸ تیر ۱۳۹۳ به مناسبت ماه رمضان از شبکه سه پخش می‌شد. این مجموعه شامل ۲۵ قسمت است. کارگردان این مجموعه علیرضا بذرافشان است

کیمیا

1758015

مهدی سلطانی در این سریال در  نقش شهرام کامفر ظاهر شد

کیمیا عنوان مجموعه تلویزیونی به کارگردانی جواد افشار است. این مجموعه علاوه بر تهران، آبادان، خرمشهر و دیگر مناطق استان‌های جنوبی در کشور گرجستان به‌ویژه پایتخت آن تفلیس نیز تصویربرداری داشته‌است.

مدینه 

گریم-متفاوت-مهدی-سلطانی

مهدی سلطانی در این سریال در نقش عبد ظاهر شد

مدینه نام مجموعه تلویزیونی به کارگردانی سیروس مقدم و به تهیه‌کنندگی زینب تقوایی که در ایام ماه رمضان سال ۹۳ از شبکه شبکه یک سیما پخش شد.

پدر

سریال_پدر

مهدی سلطانی در نقش حاج علی تهرانی

پدر یک مجموعۀ تلویزیونی ایرانی است که به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا نوشته شده است که در سال ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ تولید شده‌است.

افرا

مهدی-سلطانی (1)

مهدی سلطانی در این سریال در نقش حاج محمود فروزش ظاهر شد

افرا یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی محمدکامبیز دارابی و مجید مولایی و نویسندگی فرزاد فرزانه است.

بی‌همگان

1400112315214143124750934

مهدی سلطانی در این سریال در نقش مهرداد یوسفیان ظاهر شد.

سریال «بی‌همگان» به کارگردانی مشترک بهرنگ توفیقی و اصغر هاشمی و تهیه‌کنندگی مهران مهام، در ژانر اجتماعی بوده و با قلم سعید جلالی و علیرضا کاظمی‌پور به نگارش درآمده است.

 

انتهای پیام