شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزنه برداری#آسیب#حواشی

فدراسیون وزنه برداری نتوانسته حواشی را کنترل کند/ تمرینات اشتباه باعث آسیب دیدگی‌ام شد

فدراسیون وزنه برداری نتوانسته حواشی را کنترل کند/ تمرینات اشتباه باعث آسیب دیدگی‌ام شد

عضو تیم ملی وزنه برداری گفت: فدراسیون هنوز نتوانسته است حواشی را کنترل و مدیریت کند.

پیمان جان، وزنه‌بردار دسته 109 کیلوگرم ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص میزان آمادگی خود برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر وزنه برداری اظهار داشت: فصل جدید لیگ برتر وزنه برداری از 23 آبان آغاز می‌شود، خوشبختانه تیم سایپا نفرات خوبی را جذب کرده است و به شخصه آمادگی بدی ندارم و امیدوارم بتوانم وزنه‌های خوبی را بزنم.

وی در مورد میزان رضایتش از مبلغ قراردادها در فصل جدید لیگ گفت: مبلغ برخی قراردادها خوب است ولی شرایط تیم ما قابل مقایسه با سایر تیم ها نیست. البته سایپا حمایت خوبی دارد همین که در لیگ حاضر شده اتفاق خوبی است. امیدوارم تیم پررونقی داشته باشیم و هدف ما کسب سکوست و می خواهیم به این خواسته خود دست پیدا کنیم.

دارنده مدال نقره بازی‌های کشورهای اسلامی درباره عدم حضورش در اردوهای تیم ملی توضیح داد: بعد از بازی های کشورهای اسلامی از تیم ملی کنار گذاشته شدم. هرچند که معتقدم اگر همان وزنه هایی که در قونیه زدم را در مسابقات قهرمانی آسیا می زدم می توانستم مدال نقره را کسب کنم اما به هر صورت تصمیم کادر فنی این بود که من نباشم.

وی در ادامه بیان کرد: در رابطه با مسابقات قهرمانی جهان نیز کادر فنی برای رکورد گیری دعوتم کرد که به خاطر آسیب دیدگی نتوانستم در رکورد گیری شرکت کنم. زمانی که این موضوع را به کادر فنی هم گفتم برایم آرزوی موفقیت کرد. در حالی که من حالا یک وزنه بردار مدال آور هستم و وقتی از تیم ملی کنار گذاشته شدم مجبور شدم در شهرستان تمریناتم را پیگیری کنم و تمرین اشتباه باعث آسیب دیدگی کتفم شد و به همین راحتی مسابقات جهانی را از دست دادم. فدراسیون باید پاسخگو باشد که چرا این اتفاقات برای یک ملی پوش رخ می‌دهد.

پیمان جان در واکنش به انصراف ملی‌پوشان از اردوهای تیم ملی گفت: فدراسیون هنوز نتوانسته حواشی را کنترل و مدیریت کند. وقتی یکسری قول ها داده می شود ولی عمل نمی‌شود شاهد این شرایط هم خواهیم بود چون بازیکن‌ها دلسرد می‌شوند. آقای انوشیروانی قول‌هایی دادند که امیدوارم در آینده شاهد اتفاقات بهتری در این رشته باشیم.

خبرنگار: فریبا جلیل‌ خانی

انتهای پیام