شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئیس پلیس#پلیس آگاهی

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌غربی از علت مرگ نسیم صدقی / اختلافات خانوادگی داشته، گلوله خورده

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌غربی از علت مرگ نسیم صدقی /  اختلافات خانوادگی داشته، گلوله خورده

تسنیم نوشت :سرهنگ شکری گفت: طی بررسی‌ها مشخص شد که این دختر پس از مشاجره‌های لفظی بر سر اختلافات شخصی و خانوادگی، از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفته ‌و جان باخته است.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: در پی کشف جسد یک زن در باغی واقع در ارومیه، مظنونان پرونده دستگیر شدند.

ناصر عتباتی در رابطه با شایعه کشته شدن فردی به نام نسیم صدقی در حوادث اخیر ارومیه بیان کرد: در پی دریافت گزارش فردی، جسد یک خانم با هویت نسیم صدقی محمودجیق فرزند حسن اهل شاهین دژ که ظاهرا بصورت مجردی در ارومیه اقامت داشته در حالیکه گلوله اسلحه شکاری از ناحیه کتف راست و چسبیده به بدن، شلیک شده بود و اسلحه وینچستر نیز در کنار جسد بود؛ در خانه باغی در روستای اوصالو ارومیه کشف شد.

وی افزود: در بررسی‌ها و استعلامات صورت گرفته مشخص شد یکی از فرزندان صاحب باغ که مظنون پرونده است، ساعت ۷ از مرز سرو و در ساعت ۹ صبح همان روز نیز پدر وی از مرز خارج و مجددا ساعت ۱۰:۳۰ وارد کشور شده است.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تصریح کرد: پدر مظنون به همراه برادر دیگرش که جسد را دیده و به پلیس اطلاع داده بود، دستگیر و در حال حاضر تحت نظر هستند. وی افزود: تحقیقات توسط کارآگاهان جنایی آغاز نتایج حاصله متعاقبا اعلام خواهد شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی نیز با اشاره به شناسایی قاتل و دستیاران وی در ماجرای قتل نسیم صدقی اظهار داشت: دهم آبان جاری فوت مشکوک یک دختر ۲۳ساله در یک مکان شخصی در خارج از محدوده شهر به اطلاع پلیس رسید که کارآگاهان جنایی فوراً به محل اعزام شدند.

سرهنگ صادق شکری افزود: طی بررسی‌ها مشخص شد که این دختر پس از مشاجره‌های لفظی بر سر اختلافات شخصی و خانوادگی، از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفته ‌و جان باخته است.

وی با بیان اینکه ۳ نفر مرتبط با این قتل توسط پلیس دستگیر شده‌اند، گفت: قاتل شناسایی شده ولی هنوز متواری است و تلاش‌ها برای دستگیری او ادامه دارد.