شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#معترضان
پاسخ هم‌میهن به پیشنهاد شریعتمداری برای برخورد با معترضان با سلاح‌ جنگی؛ الان وقت برخورد شدید با مردم نیست

پاسخ هم‌میهن به پیشنهاد شریعتمداری برای برخورد با معترضان با سلاح‌ جنگی؛ الان وقت برخورد شدید با مردم نیست

روزنامه هم میهن نوشت: پیشنهاددهندگان مداخله نظامیان باید بدانند که الان وقت چنین برخوردهای شدیدی با مردم نیست، بلکه وقت گوش دادن به درددل آنها و سپردن کار اداره کشور به آدم‌های عاقل است.

اعتمادآنلاین|

روزنامه هم‌میهن به اظهارات اخیر حسین شریعتمداری که خواسته بود نیروهای نظامی از سلاح جنگی برای برخورد با معترضان استفاده کند پاسخ داد و خطاب به او نوشت:  پیشنهاددهندگان مداخله نظامیان باید بدانند که الان وقت چنین برخوردهای شدیدی با مردم نیست.

هم‌میهن نوشت: آقای شریعتمداری اول به این تناقض پاسخ دهد که آیا همه معترضان اغتشاش‌گرند که علی‌القاعده چنین چیزی نیست و اگر بپذیریم که براندازان و دشمنان گروه اندکی هستند که به‌قول مسئولین در صفوف مردم معترض رسوخ کرده‌اند، راه و شیوه مبارزه با آنها به خیابان کشاندن نظامیان نیست؛ بلکه کار نیروهای اطلاعاتی و عملیاتی است. هدف آمریکا و اسرائیل هم همین است. ایجاد جنگ داخلی و تبدیل ایران به سوژه جهانی برای مداخله و هزار بلایی که ممکن است سر این کشور بیاید.

نویسنده در ادامه تاکید کرده است: پیشنهاددهندگان مداخله نظامیان باید بدانند که الان وقت چنین برخوردهای شدیدی با مردم نیست، بلکه وقت گوش دادن به درددل آنها و سپردن کار اداره کشور به آدم‌های عاقل است. اجازه دهیم نظامیان هم به مسئولیت و وظایف اصلی خود بپردازند.