شهر خبر

جمعیت «الوفاق» انتخابات فرمایشی بحرین را به 139 دلیل تحریم کرد

جمعیت «الوفاق» انتخابات فرمایشی بحرین را به 139 دلیل تحریم کرد

جمعیت الوفاق بحرین انتخابات پارلمانی رژیم آل خلیفه را که قرار است 12 نوامبر برگزار شود، به 139 دلیل قانونی و ساختاری تحریم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، جمعیت ملی - اسلامی «الوفاق» بحرین کتابچه‌ای حاوی ۱۳۹ دلیل برای تحریم انتخابات پارلمانی ساختگی رژیم آل خلیفه منتشر کرد.

جمعیت الوفاق بحرین کتابچه‌ای حاوی ۱۳۹ دلیل برای تحریم انتخابات پارلمانی که قرار است رژیم آل خلیفه در سایه بحران‌های مرتبط با قانون اساسی، امور سیاسی و حقوق بشر برگزار کند، منتشر کرد.

طبق گزارش وب سایت مرآة بحرین (آینه بحرین)، این ۱۳۹ دلیل شامل کلیه ایرادات قانون اساسی و عیب و نقص‌های قانونی، فراهم نبودن زمینه برگزاری انتخابات بر اساس حداقل فاکتورهای عادلانه و ساختار محور و فقدان تمام پایه‌های اولیه برای بیان علمی اراده شهروندان است.

جمعیت الوفاق تأکید کرد: خلاصه دلایل به این نتیجه رسید که تمام مقدمات، شرایط و رویه موجود حاکی از این است که پارلمان برآمده از این انتخابات، ۱۰۰ درصد رژیم حاکم بر منامه را نمایندگی خواهد کرد.

گفتنی است که با شروع شمارش معکوس برای انتخابات پارلمانی بحرین در ۱۲ نوامبر، بحرین شاهد تجدید تظاهراتی است که همزمان با سفر پاپ فرانسیس به این کشور، خواستار تحریم این انتخابات است. تظاهرکنندگان خواستار تحریم انتخابات، اعلام همبستگی با تمامی زندانیان در زندان‌های رژیم آل خلیفه و مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی هستند.