شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#کی‌روش

خلیل‌زاده: هدف‌‌مان صعود به دور حذفی است/ امیدوارم رضایت کی‌روش را جلب کنم

خلیل‌زاده: هدف‌‌مان صعود به دور حذفی است/ امیدوارم رضایت کی‌روش را جلب کنم

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: هدف اصلی ما در جام جهانی صعود از مرحله گروهی است.

به گزارش خبرگزاری برنا، شجاع خلیل‌زاده در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال اظهار داشت: تمرینات سنگین است، اردوی خوبی داریم و برای سه بازی خیلی سخت در جام جهانی آماده می‌شویم. تمرینات خیلی فشرده است و امیدوارم با نتایج خوبی که در جام جهانی می‌گیریم دل مردم را شاد کنیم.

وی درباره کار کردن با کارلوس کی‌روش گفت: نیاز به گفتن من نیست. همه آقای کی‌روش را می‌شناسند. او مربی بزرگ و کاربلدی است و امیدوارم با ایشان برای اولین بار در تاریخ به مرحله حذفی جام جهانی برویم. هدف‌مان این است و امیدوارم با دعای خیر مردم این اتفاق رخ بدهد. ما گروه سختی داریم. انگلیس، ولز و آمریکا تیم‌‌های خوبی هستند و امیدوارم با تدابیر کادر فنی شرایط خوبی داشته باشیم.

مدافع تیم ملی درباره اینکه باشگاه الاهلی او و کنعانی‌زادگان را از اردوی تهران به قطر برگرداننده بود، اشاره کرد: روزی که برگشتیم فیفادی نبود. روزی هم که آقای کی‌روش به باشگاه آمده بود، صحبت‌ها شده بود تا در خدمت تیم ملی باشیم ولی سوءتفاهماتی شده بود که خدا را شکر رفع شد و ما توانستیم به اردوی تیم ملی برگردیم.  آرزو دارم بهترین عملکردم را در تیم ملی داشته باشم و امیدوارم رضایت کی‌روش را جلب کنم.

انتهای پیام