شهرخبر

قتل هولناک خانم معلم به خاطر نمره بد! +عکس

یک‌سال پس از قتل هولناک خانم معلم ۶۶ساله در آیووا آمریکا، دادستان‌ها فاش کردند که ۲دانش‌آموز ۱۶ساله او را به‌دلیل نمره ضعیف در درس زبان اسپانیایی به قتل رسانده‌اند.

تلکس

به گزارش تازه‌نیوز، در نوامبر سال گذشته میلادی، نوهما گرابر معلم ۶۶ساله دبیرستانی در ایالت آیووا به طرز مرموزی ناپدید شد. این زن طبق معمول پس از پایان مدرسه برای پیاده‌روی به پارک جنگلی رفته بود که پس از آن ناپدید شد و کمی بعد جسدش در داخل پارک و درحالی‌که زیر یک برزنت پنهان شده بود، پیدا شد. شواهد نشان می‌داد که معلم ۶۶ساله با ضربات جسمی سخت به قتل رسیده و قاتلان پس از جنایت، جسد او را داخل یک چرخ‌دستی گذاشته و به محلی خلوت در دل جنگل منتقل و در آنجا رها کرده‌اند.

به نقل از ایران، با شروع تحقیقات پلیسی، مأموران متوجه شدند که مقتول روز حادثه سوار بر خودروی ون خود راهی پارک شده بود که این خودرو چند کیلومتر دورتر از محلی که جسد وی رها شده بود، پیدا شد. مأموران پلیس در ادامه موفق به شناسایی شاهدی شدند که ۲پسر نوجوان را که یکی از آنها پشت فرمان خودروی مقتول و دیگری کنار او نشسته بود، دیده بود. مشخصات این دو پسر نوجوان با ۲نفر از دانش‌آموزان خانم معلم(مقتول) به نام‌های جرمی گودیل و ویلارد میلر ۱۶ساله مطابقت داشت.

ماموران پلیس در ادامه این دو پسر نوجوان را زیرنظر گرفتند و متوجه شدند جرمی گودیل در روز حادثه و در جریان پیامی که از طریق اسنپ چت برای دوستش فرستاده، به ماجرای قتل خانم معلم اشاره کرده است. به این ترتیب شکی باقی نماند که این دو دانش‌آموز ۱۶ساله در قتل معلم زبان اسپانیایی‌شان نقش دارند و هر دوی آنها بازداشت شدند. ویلارد میلر که در بازجویی‌های اولیه مدعی بود او و دوستش بی‌گناه هستند و از ماجرا خبر ندارند در ادامه اعتراف کرد که از همه‌‌چیز آگاه است و مدعی شد که قاتلان واقعی گروهی از بچه‌های نقاب‌دار بودند که پس از جنایت او را مجبور کردند یک چرخ‌دستی برای انتقال جسد برایشان تهیه کند.

با این حال بررسی‌ها نشان می‌داد که داستان او ساختگی است و قاتلان کسی جز او و دوستش جرمی گودیل نیستند.
با اسناد و اطلاعاتی که پلیس به‌دست آورده بود، این دو نوجوان به اتهام قتل درجه یک دستگیر شدند تا اینکه اواخر هفته گذشته، درحالی‌که یک سال از قتل خانم معلم می‌گذشت، هر دوی آنها در دادگاه حاضر شدند. دادستان‌ها حالا می‌گویند که اسنادی به‌دست آورده‌اند که نشان می‌دهد این دو نوجوان به‌دلیل نمره بدی که در درس زبان اسپانیایی گرفته بودند، خانم معلم‌شان را به قتل رسانده‌اند. بازرسان متوجه شده‌اند که در روز مرگ خانم معلم، ویلارد میلر(یکی از متهمان) با او در دبیرستان ملاقات کرده بود تا در مورد نمره ضعیف خود در کلاس صحبت کند.

چرا که میلر از اینکه نمره او در کلاس معدل او را پایین آورده بود ناراحت بود. براساس گزارش بازرسان، آن روز زمانی که مدرسه تعطیل شد، خانم معلم سوار بر ون خود برای پیاده‌روی به پارک جنگلی رفت؛ جایی که ۲دانش‌آموز ۱۶ساله به کمین وی نشسته بودند. زمانی که خانم معلم به محلی خلوت رسیده بود، گودیل و میلر سد راهش شدند و با چوب بیسبال او را تا حد مرگ کتک زدند. سپس جسدش را داخل یک چرخ‌دستی گذاشته و به محل دیگری منتقل و در آنجا پنهان کردند. پس از آن نیز سوار بر ون او شده و آن را به انتهای جاده‌ای روستایی برده و در آنجا رها کردند. این دو متهم نوجوان حالا قرار است به‌عنوان بزرگسال و به اتهام قتل درجه‌یک در دادگاه محاکمه شوند؛ اتهامی که درصورت مجرم شناخته شدن آنها، حبس‌ابد را برایشان در پی خواهد داشت. با این حال وکلای آنها تلاش می‌کنند با زیر سؤال بردن مدارک به‌دست آمده از سوی پلیس، آنها را از این اتهام تبرئه کنند.