شهر خبر

کریمی قدوسی: اسناد دخالت‌های آل سعود در اغتشاشات اخیر موجود است/ از این اقدامات خبیثانه نمی‌گذریم

کریمی قدوسی: اسناد دخالت‌های آل سعود در اغتشاشات اخیر موجود است/ از این اقدامات خبیثانه نمی‌گذریم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: تمامی این اسناد امروز در اختیار جمهوری اسلامی است و جمهوری اسلامی از هیچ کدام از اقدامات خبیثانه آنها قطعا گذشت نخواهد کرد. آنها هم می دانند لذا هر چه داشتند آوردند، آمریکایی ها و انگلیسی ها و صهیونیست ها نیز هرچه داشتند به صحنه آوردند ولی شکست فاحش باری خوردند و حقیقتا این پیروزی بزرگ نصیب ملت ایران شد.

جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس یازدهم در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با دخالت کشورهای بیگانه علی‌الخصوص عربستان، آمریکا و رژیم صهیونیستی در ناآرامی های اخیر در کشور گفت: طبق گزارشی که در بیانیه مشترک سپاه و وزارت اطلاعات منتشر شد، سعودی ها نقش ویژه ای را در اغتشاشات اخیر ایفا کردند، همچنان که ما در گذشته پشتیبانی جریان تروریسم در داخل کشور را در سعودی ها یافتیم، در این حوادث اخیر هم نقش آنان آشکار است. 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: رژیم آل سعود دو نقش را در این ناآرامی‌ها ایفا می کرد، یکی نقش اظهاری؛ که مظهرشان شبکه خبیث اینترنشنال بود و دیگر نقش اعمالی؛ که در نقش اعمالی پشتیبانی از طرح ویژه سازمان سیاه و موساد در حوزه منابع مالی و سرویس دهی از طریق سرویس هایی که در جمهوری اسلامی ایران دارند، را به عهده داشت. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: تمامی این اسناد امروز در اختیار جمهوری اسلامی است و جمهوری اسلامی از هیچ کدام از اقدامات خبیثانه آنها قطعا گذشت نخواهد کرد. آنها هم می دانند لذا هر چه داشتند آوردند، آمریکایی ها و انگلیسی ها و صهیونیست ها نیز هرچه داشتند به صحنه آوردند ولی شکست فاحش باری خوردند و حقیقتا این پیروزی بزرگ نصیب ملت ایران شد. این کشور ها خواهند دید که ملت ایران به حکم قرآن آنها را چگونه قصاص خواهد کرد. 

وی در رابطه با سیاه نمایی های دشمن و مقصر دانستن نظام‌جمهوری اسلامی در تمامی اتفاقات تاکید کرد: این حیله جنود شیطان در طول تاریخ است و از این روش ها مشرکین، منافقین و ملحدین در طول تاریخ اسلام کم استفاده نکردند. در زمان امیرالمومنین هم معاویه به مراکز زندگی مردم شبیخون می زد. مثل امروزی ها نقاب هم می زد و خودشان را جنود و لشکریان امام علی (ع) معرفی میکردند و در حمله هایشان شعار امیرالمومنین را می دادند تا به مردم اینگونه القا کنند علی است که دارد حمله می کند، اینها هم دقیقا از روش معاویه وعمروعاص ها استفاده می کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پایان با بیان این‌ جمله که جمهوری اسلامی برای جبهه حق و جنود رحمان شناخته شده است، افزود: فاجعه ای که در حرم احمد بن موسی رخ داد، همه را متاثر کرد. همه وجود جمهوری اسلامی فرهنگ پاک عترت و طهارت است.دشمن برای فرار از مجازات می خواهد به گونه ای به مردم القا کند و همه چیز را گردن نظام بیندازد‌. این حوادث گرچه هزینه ای داشت ولی منافع آن خیلی بیشتر است زیرا غربال وسیعی از نفوذی ها صورت گرفت و همه باز چهره خودشان را نشان دادند و ان‌شاءالله به موقع اقدامات تکمیلی توسط نظام اسلامی برای ارتقاء  امنیت داخلی ما انجام خواهد شد.

انتهای پیام