شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#فوتبال ایران

کی‌روش به فوتبال ایران بدهکار است/ امیدوارم سرمربی تیم ملی در جام جهانی انتظارات را برآورده کند

کی‌روش به فوتبال ایران بدهکار است/ امیدوارم سرمربی تیم ملی در جام جهانی انتظارات را برآورده کند

پیشکسوت فوتبال گفت: امیدوارم سرمربی تیم ملی در جام جهانی قطر انتظارات را برآورده کند.

فرشید طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط تیمش در لیگ دسته اول و صدرنشینی فجرسپاسی در این رقابت‌ها اظهار داشت: زحمات زیادی را متحمل شده ایم تا فجر پس از  تغییرات گسترده اش کم کم به هماهنگی لازم دست پیدا کند. طبیعتا در شروع کار با توجه به تغییرات زیادی که داشتیم، شرایط مان جالب نبود اما رفته رفته سر و شکل خوبی گرفتیم و توانستیم با وجود سختی ها وضعیت خوبی در جدول داشته باشیم. البته تازه کارمان را شروع کرده ایم و تلاش می کنیم بهترین اتفاقات در طول فصل جاری برای فجر رخ بدهد. 

وی در مورد کیفیت مسابقات لیگ برتر تاکید کرد: در مورد لیگ برتر باید به این موضوع اشاره کنم که فوتبال ما در لیگ برتر در روند سینوسی قرار گرفته که شرایط مختلفی از جمله وضعیت کلی جامعه در آن تاثیرات زیادی دارد. حضور مربیانی مانند ساپینتو، مورایس و بردیف در کنار مربیان جوان و باتجربه در لیگ برتر اتفاق خوبی برای فوتبال ما محسوب می شود اما غیبت هواداران و تماشاگران در سال های اخیر که به دلایل مختلفی رقم خورده است، روح و لذت فوتبال را از بین برده و فوتبال ما را با چالش ویژه ای روبرو کرده است، مساله ای که امیدوارم هرچه سریع تر برطرف شود و با بازگشت هواداران به ورزشگاه ها، لذت همیشگی به فوتبال ایران بازگردد.

بازیکن سابق سپاهان و تراکتور اشاره ویژه‌ای به اوضاع این دو تیم داشت و گفت: به نظرم با توجه به تغییرات کادر فنی و بازیکنان در سپاهان این تیم هنوز روی غلتک قرار نگرفته و برای جا افتادن تفکرات جدید در این تیم، سپاهانی ها به زمان نیاز دارند تا به روزهای اوج بازگردند. در مورد وضعیت تراکتور باید بگویم که این باشگاه در سال های اخیر اوضاع عجیبی را پشت سر گذاشته است. تغییرات زیاد و پیاپی در این باشگاه فرصت هر گونه ثبات را از آنها گرفته است. اگر اتفاقات 4-5 سال اخیر در تراکتور را مرور کنید، متوجه می شوید در این سال ها تراکتور شاهد رفت و آمد ده ها مربی، مدیر و سرپرست بوده که این موضوع واقعا عجیب است. دامنه گسترده این تغییرات آرامش را از تراکتوری ها گرفته است. آنها در حال حاضر تا صدر جدول فاصله ای 9 امتیازی دارند. بردیف مربی خوبی است که از رزومه خوبی برخوردار است و امیدوارم تیم زودتر خودش را پیدا کند و به روزهای اوج بازگردد.

photo_2016-06-11_14-29-14

طالبی در خصوص وضعیت تیم ملی در آستانه حضور در جام جهانی گفت: کی روش دوباره به تیم ملی ایران بازگشته و حالا انتظارات از او ویژه است. یکی از دلایلی که باعث شده دوباره کی روش را روی نیمکت تیم ملی ببینیم سابقه کاری او در تیم ایران و شناختش از فوتبال ماست. با این تفاسیر از کی روش انتظار می رود که اتفاقات خوبی را در حضور دوباره خود به عنوان سرمربی تیم ملی رقم بزند. سرمربی تیم ملی صعود از مرحله گروهی جام جهانی و یک قهرمانی در جام ملت ها را به فوتبال ایران بدهکار است و امیدوارم این اتفاقات در بازگشت دوباره او رقم بخورد.

انتهای پیام