شهرخبر

رویگردانی شرکتها از نمایشگاه بحرین به خاطر حضور صهیونیستها

رویگردانی شرکتها از نمایشگاه بحرین به خاطر حضور صهیونیستها

شرکت هواپیمایی السلام از عمان و شرکت بیت التمول کویت از شرکت در نمایشگاه بین المللی هوانوردی بحرین که قرار است نهم نوامبر(۱۸ آبان) آغاز به کار کند، انصراف دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از العهد، شرکت هواپیمایی السلام از عمان به خاطر حضور شرکت های اسرائیلی از مشارکت در نمایشگاه بین المللی هوانوردی بحرین که قرار است نهم نوامبر(۱۸ آبان) آغاز به کار کند، انصراف داد و شرکت بیت التمویل کویت نیز خواستار حذف نام خود از لیست حامیان این نمایشگاه شد.

گروه با نام عمانی های مخالف عادی سازی در صفحه توییتر خود نوشت: پس از انصراف شرکت عمانی، نام عمان از سایت نمایشگاه هوانوردی بحرین حذف شد.

گروه های حقوق بشری، حضور شرکت های نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی در نمایشگاه بحرین را محکوم کردند.

گروهی با نام «ائتلاف خلیج مخالف عادی سازی» از حضور چهار شرکت اسرائیلی در نمایشگاه هوانوردی بحرین خبر داد و افزود: این شرکت ها سازنده جنگنده و سلاح هایی هستند که ارتش رژیم صهیونیستی برای ویران کردن منازل فلسطینیان و کشتار ده ها نفر از غیرنظامیان در غزه از آن استفاده می کند.

بحرینی های مخالف عادی سازی نیز این اقدام شرکت های عمانی و کویتی را ستودند و از دیگر شرکت کنندگان نیز خواستند از حضور در این نمایشگاه صرف نظر کنند.