شهر خبر
اذعان روزنامه جمهوری اسلامی به ناراضی بودن قشر خاموش جامعه؛ براندازی نه، اصلاحات آری

اذعان روزنامه جمهوری اسلامی به ناراضی بودن قشر خاموش جامعه؛ براندازی نه، اصلاحات آری

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: تصور نکنید قشر خاموش جامعه که اکثریت قاطع مردم را تشکیل می‌دهند، از عملکردها رضایت دارند. آنها هم ناراضی هستند و اگر به اعتراضیون نمی‌پیوندند به این دلیل است که نگران سوء‌استفاده‌ها و به ویژه آینده این مسیر هستند.

اعتمادآنلاین|

روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله امروز خود بر ناراضی بودن قشر خاکستری اذعان کرد و نوشت: براندازی غیرممکن است اما باید اصلاحات صورت گیرد. 

به گزارش جمهوری اسلامی، عاقلانه‌ترین سخن این است که نظام جمهوری اسلامی باید بماند ولی در چارچوب این نظام، اصلاحاتی صورت بگیرد. اگر کسانی با هر نام و عنوان درصدد براندازی باشند باید این واقعیت را درک کنند که با توجه به خواست اکثریت مردم کشور، براندازی غیرممکن است. علاوه بر این، مصلحت کشور نیز در ایجاد یک انقلاب جدید و به جان هم افتادن مردم نیست. راه صحیح، ایجاد تغییرات در روش‌های حکمرانی است که می‌تواند در چارچوب قانون اساسی موجود انجام شود و همگان را به حقوق واقعی و مطالبات قانونی و مشروعشان برساند. 

نویسنده در ادامه خطاب به مسئولان هشدار داده است: مشکل را در اغتشاشگران خلاصه نکنید. اعتراض به روش‌های حکمرانی در بخش‌های مختلف از اقتصاد گرفته تا سیاست، فرهنگ، هنر، تجارت، اجتماعیات، قضاوت، تقنین و روابط بین‌الملل وجود دارد. تصور نکنید قشر خاموش جامعه که اکثریت قاطع مردم را تشکیل می‌دهند، از عملکردها رضایت دارند. آنها هم ناراضی هستند و اگر به اعتراضیون نمی‌پیوندند به این دلیل است که نگران سوء‌استفاده‌ها و به ویژه آینده این مسیر هستند.