شهر خبر
گلایه شریعتمداری از عدم مجوز پلیس برای استفاده از سلاح جنگی در مقابل معترضان؛ تا کی قرار است مدارا کنیم؟

گلایه شریعتمداری از عدم مجوز پلیس برای استفاده از سلاح جنگی در مقابل معترضان؛ تا کی قرار است مدارا کنیم؟

روزنامه کیهان نوشت: نیروی انتظامی و بسیج بارها نشان داده‌اند که مرد میدان‌های سخت و پایان‌بخش روزهای بد حادثه هستند و پرسش این است که چرا به آنها اجازه برخورد پشیمان‌کننده با آشوبگران و متجاوزان به جان و مال و ناموس مردم داده نمی‌شود؟!

اعتمادآنلاین|

حسین شریعتمداری در سرمقاله امروز روزنامه کیهان گلایه کرده که چرا نیروهای انتظامی و امنیتی در مقابل معترضان از سلاح جنگی استفاده نمی‌کنند!

شریعتمداری با بیان این ادعا که در راهپیمایی روز ۱۳ آبان «جوانی با عصبانیت می‌گفت؛ اعلام کرده‌اند که پلیس از گلوله‌های جنگی استفاده نمی‌کند! آیا این، پیام ناخواسته به آشوبگران نیست که با خیال راحت به هر جنایتی که می‌خواهند دست بزنند و مطمئن باشند که دست پلیس از اقدام پشیمان‌کننده بسته است؟!» نوشت: هرگونه اقدامی که به اقتدار پلیس انسان‌دوست کشورمان آسیب برساند برای مردم خطرآفرین است.

او در ادامه تاکید کرده است: نگاهی به برخی از رویدادهای این روزها و برخوردهای وحشیانه داعشی‌های داخلی با مردم مظلوم کوچه و بازار و حتی با پلیس، قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد و از آن دردآور‌تر مماشات غیر قابل توجیه نیروهای نظامی و انتظامی در مقابل این وحشیگری‌ها‌ست!

شریعتمداری اضافه کرده است: تساهل در مقابل این همه اقدامات وحشیانه چگونه قابل توجیه است؟!