شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#الاهلی#روابط عمومی

توافق ساکت الهامی با الاهلی قطر؟

واکنش باشگاه هوادار به پیشنهاد قدیمی باشگاه قطری

مدیر روابط عمومی و رسانه‌ای باشگاه هوادار توضیحاتی را در خصوص یک پیشنهاد قطری ارائه کرد.

به گزارش مشرق، امروز خبری در خصوص توافق سرمربی تیم فوتبال هوادار با باشگاه الاهلی قطر منتشر شد اما مدیر روابط عمومی و رسانه‌ای باشگاه هوادار زمان ارائه پیشنهاد باشگاه قطری را مربوط به اردوی پیش فصل هوادار در کشور ترکیه اعلام کرد.

میلاد فاندر در این خصوص گفت: واقعیت این است که در همان زمان و در شهر استانبول مدیران مجموعه قطری با من و مدیر تیم‌مان جهت مذاکره‌ جدی با مدیران عالی مجموعه هوادار برای صدور رضایت نامه سرمربی مان به طور رسمی و در ازای پرداخت مبلغ قابل توجهی رایزنی کردند که ساکت الهامی همان زمان پاسخ منفی خود به باشگاه قطری را به اطلاع بازیکنان و مدیریت باشگاه رساند و موضوع با از خود گذشتگی او کاملا منتفی شد

فاندر تصریح کرد: هر چند ساعت یک بار، به طور مرتب و مطابق رویه همیشگی، به جهت هماهنگی بیشتر در کارها میان عوامل مجموعه ارتباط صمیمانه ای وجود دارد. ساکت الهامی به اتفاق خانواده در ترکیه جهت سپری کردن تعطیلات حضور دارد. او روز پنج شنبه نیز به ایران بر می‌گردد تا از روز شنبه تمرینات‌مان در مجموعه ورزشی خیریه عمل تهران آغاز شود. ساعتی پیش نیز الهامی در تماسی که داشت مانند قبل پیگیر کارها بود. همه چیز روال همیشگی خود را طی می‌کند و یقین بدانید ساکت الهامی از هوادار جدا نخواهد شد.

منبع: فارس