شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#داعش#عراق#جدید#منابع

عملیات جدید حشد شعبی علیه بقایای داعش در شرق عراق

عملیات جدید حشد شعبی علیه بقایای داعش در شرق عراق

منابع عراقی از ادامه عملیات ها و اقدامات نیروهای حشد شعبی علیه بقایای داعش در مناطق مختلف این کشور خبر می دهند که در تازه ترین اقدام، نیروهای حشد شعبی عملیاتی در دیالی انجام دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری عراقی واع، منابع عراقی از ادامه عملیات ها و اقدامات نیروهای حشد شعبی عراق علیه بقایای داعش در مناطق مختلف این کشور خبر می دهند که در تازه ترین اقدام، نیروهای حشد شعبی عملیاتی را در استان دیالی در شرق این کشور علیه تکفیری ها انجام دادند.

بر اساس این گزارش، طالب الموسوی، فرمانده ستاد عملیات حشد شعبی در دیالی اعلام کرد که حشد شعبی عملیات غافلگیرانه ای علیه عناصر گروه تروریستی داعش انجام داد.

وی اعلام کرد که این عملیات براساس داده های اطلاعاتی دقیق و رصد عناصر داعش از طریق دوربین های نظارتی انجام شد.

فرمانده ستاد عملیات حشد شعبی در دیالی اعلام کرد که عملیات مذکور در دو محور اساسی توسط نیروهای حشد شعبی و با هدف از بین بردن فرصت عناصر داعش برای سوء استفاده از شکاف امنیتی انجام شد.

لازم به ذکر است که عراق در سال ۲۰۱۷ پیروزی بر داعش را که در مدت بیش از سه سال نزدیک به یک سوم قلمرو این کشور را گرفته بود، اعلام کرد. با این وجود،‌هسته های پراکنده و پسمانده این گروه همچنان در مناطقی از عراق حضور دارند و گهگاه دست به حملات تروریستی علیه شهروندان و نیروهای امنیتی می زنند.