شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#رئیس جمهور#ونزوئلا

وزیر امور خارجه: سفر رئیس جمهور ونزوئلا به تهران نقطه عطفی در روابط دوجانبه بود

وزیر امور خارجه: سفر رئیس جمهور ونزوئلا به تهران نقطه عطفی در روابط دوجانبه بود

رئیس دستگاه دیپلماسی در دیدار با ارلوس خولیو رون با تاکید بر روابط سیاسی خوب دو کشور، سفر آقای مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا به تهران را نقطه عطفی در روابط دوجانبه عنوان کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، ارلوس خولیو رون ماتینز معاون وزیر خارجه کوبا در حاشیه "نخستین نشست هماهنگ کنندگان ملی گروه دوستان دفاع از منشور ملل متحد" در تهران با دکتر حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان اظهار داشت، در حال حاضر با تمام توان در حال اجرایی کردن مفاد نقشه راه همکاری های بلند مدت دو کشور هستیم. 

دکتر امیرعبداللهیان با اشاره به تبادل هیئتهای قابل توجه دو کشور در سال گذشته تاکید کرد، این موضوع پیام قدرتمندی از انسجام میان ایران و ونزوئلا را به دنیا مخابره می کند. ‌

رئیس دستگاه دیپلماسی همچنین با تاکید بر روابط سیاسی خوب دو کشور، سفر آقای مادورو  رئیس جمهوری ونزوئلا به تهران را نقطه عطفی در روابط دوجانبه عنوان کرد. 

کارلوس رون مارتینز نیز در این ملاقات،  ضمن تاکید بر لزوم همصدایی در مقابله با یکجانبه گرایی در جهان، نسبت به پایبندی کشورش به تعهدات و توافقات دوجانبه تاکید کرد.

انتهای پیام