شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرورش اندام#مسابقات جهانی

می‌توانیم میزبان مسابقات جهانی پرورش اندام شویم/ به تکرار قهرمانی امید داریم

می‌توانیم میزبان مسابقات جهانی پرورش اندام شویم/ به تکرار قهرمانی امید داریم

رئیس فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی درباره مسابقات جهانی اسپانیا صحبت کرد.

عبدالمهدی نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره مشکلات سفر به اسپانیا اظهار داشت: وقتی با یکی از مدیران برای اهدای مدال‌ها به استان مقدس امام رضا رفتیم با توجه به عدم پرداخت حقوق، کل موجودی ۱۴۰ تا ۱۵۰ میلیون بود. خیلی نگران بودیم و پیش بینی ما فراهم کردن حدود ۶ الی ۷ میلیارد تومان بود.

وی در ادامه تاکید کرد: الحمدلله به برکت آقا امام رضا مشکلات رفع شد و بلیت ها و ارزها را گرفتیم و به امید خدا فقط به قهرمانی فکر می کنیم.

نصیرزاده درباره اینکه آیا این تیم پتانسیل دفاع از عنوان قهرمانی را دارد هم گفت: پرورش اندام در دنیا یک رشد بسیار متوازنی را داشته و دیگر هیچ کشوری را نمی شود دست‌کم گرفت و همه با برنامه‌ریزی کار می کنند ولی به هرحال ژنتیک و غیرت ناب در دنیا همیشه سرآمد است. به امید خدا با دعای خیر مردم انشاالله که تیم قهرمان می شود اما رقبا قوی و توانمند هستند ولی هرچه‌ خدا بخواهد.

رئیس فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی در مورد حضور فرهادیان نماینده وزارت ورزش در مراسم و حمایت های وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی افزود: حضور او را به فال نیک می گیریم و تشکر می کنیم البته قرار بود که آقای سجادی هم در مراسم بدرقه تشریف بیاورند و خود من هم از ایشان تقاضا کرده بودم.

وی ادامه داد: واقعا حضور مسئولین بخصوص مقام عالی وزارت ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک این روزها در کنار تیم ملی می تواند باعث انیجاد انگیزه این عزیزان شود و بتواند ذره‌ای از ریاضت و زحماتی را که این عزیزان می توانند می کشند را خنثی کند.

نصیرزاده در پایان درباره میزبانی ایران در مسابقات قهرمانی جهان در سال آینده میلادی گفت: یک سال و نیم است که در حال تلاش برای میزبانی هستیم که فرآیند بسیار پیچیده ای است. اینطور نیست که پس از درخواست ما آنها موافقت می کنند چون مراحل سختی دارد و باید در مجمع فدراسیون جهانی موافقت شود. علاوه بر اینکه برای میزبانی سال ۲۰۲۳ نامه زدیم، سعی کردیم از وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و وزارت امور خارجه کمک بگیریم تا حمایت کنند. اگر بتوانیم نظر مسئولان IFBB را در برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان جهان خوب جلب کنیم این واقعا دور از دسترس نیست که ایران سال ۲۰۲۳ میزبان قهرمانی بزرگسالان جهانی باشد و باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

انتهای پیام