شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#استانبول#فوتبال#تیم فوتبال

لغو سفر به استانبول برای اردوی پرسپولیس

لغو سفر به استانبول برای اردوی پرسپولیس/ باشگاه در انتظار پول

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای سفر خارجی این تیم به دبی تایید داد اما هنوز مقدمات این سفر از سوی باشگاه فراهم نشده است.

به گزارش مشرق، رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی پس از پایان هفته یازدهم به دلیل شروع اردوی تیم ملی برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ متوقف شد که پرسپولیس با کسب ۲۴ امتیاز از ۱۱ دیدار در صدر جدول قرار دارد.

یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان پایتخت که در آخرین دیدار این تیم مقابل مس کرمان به دلیل ابتلا به کرونا روی نیمکت حضور نداشت مسئولیت تصمیم گیری درباره مکان برگزاری اردوی خارجی پرسپولیس را بر عهده گرفته است.

گل محمدی در حالی درباره برگزاری اردوی پاییزی پرسپولیس تصمیم گیری می کند که باشگاه تا کنون با دو پیشنهاد استانبول و عمان روبرو شده است اما یحیی با توجه به سرمای هوا سفر به استانبول را کاملا لغو کرد و خواهان برگزاری اردو در دبی امارات شده است.

این در حالی است که جزئیات سفر پرسپولیس به امارات هنوز از سوی باشگاه قطعی نشده است و مدیران پرسپولیس در صدد جذب اسپانسر برای این سفر هستند که تا کنون موفق نبوده اند.

با این حال رضا درویش که در ابتدای فصل موفق به برگزاری اردوی خارجی نشد تصمیم دارد خواسته گل محمدی را برای برگزاری اردو در دبی برآورده کند تا این تیم برای سفر ۱۰ روزه به امارات آماده شود.

منبع: مهر