شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#خوزستان#فولاد#نکونام

نکونام مقصر ناکامی‌های فولاد نیست/ باید از اعتبار فوتبال خوزستان در آسیا دفاع کنیم

نکونام مقصر ناکامی‌های فولاد نیست/ باید از اعتبار فوتبال خوزستان در آسیا دفاع کنیم

پیشکسوت فولاد از بازیکنان تیم و ضعف آنها در بازی‌های این فصل قرمزهای اهوازی گله‌مند است.

لفته حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در مورد شرایط فولاد در این فصل اظهار داشت: فولاد پس از درخشش در آسیا و فتح سوپرجام در فصل قبل، فصل جدید را با توپی پر و شرایط خوبی آغاز کرد اما متاسفانه روند اخیر این تیم باعث نگرانی همه هواداران و پیشکسوتان شده است.

وی در ادامه گفت: جدا از بحث سابقه بازی در این تیم، خودم را هوادار فولاد می دانم و این باشگاه خانه من محسوب می شود و از شرایط این روزهای تیم محبوبم خیلی ناراحت هستم و دوست ندارم این وضعیت را برای تیم ببینم. باشگاه فولاد از نظر امکانات و کادر فنی و همین طور بحث مدیریتی در سطح بالایی قرار دارد و نباید از نظر فوتبالی چنین حال و روزی را داشته باشد. این تیم تنها دلخوشی خوزستانی هاست و همه ما دوست داریم این باشگاه همیشه در بهترین شرایط باشد.

پیشکسوت فولاد در خصوص مشکلات تیم در لیگ بیست و دوم تاکید کرد: به نظر من بازیکنان فولاد در این فصل در حد و اندازه خود ظاهر نشده و نتوانسته اند پاسخ خوبی به اعتماد نکونام بدهند. گله من به خاطر شرایط این تیم از بازیکنان فولاد است. علت ناکامی های اخیر فولاد نه جواد نکونام است و نه مدیران این باشگاه؛ این بازیکنان فولاد هستند که نتوانسته اند انتظارات را برآورده کنند. کارنامه نکونام روشن است و گرشاسبی با تمام وجود در کنار دیگر مسئولان باشگاه بهترین شرایط و امکانات را برای فولاد فراهم آورده ولی بازیکنان قدر این شرایط را نمی دانند.

حمیدی درباره ضعف اصلی فولاد که منجر به ناکامی‌های اخیر این تیم شده است، گفت: به نظر من اصلی ترین مشکل فولاد در فاز تهاجمی است که ضعف در ضربات نهایی و کم دقتی و بدشانسی در ضربات آخر شرایط را هم سخت کرده است. مصدومیت فرشید اسماعیلی از یک سو و جدایی شیمبا از سوی دیگر اتفاقات بدی برای فولاد بود. به نظر من مهاجمان حال حاضر فولاد مهاجمان خوبی هستند اما با کم دقتی های خود در ضربات آخر روند گلزنی فولاد را با مشکل روبرو کرده اند. 

وی در مورد تاثیر پیشنهاد تیم ملی به نکونام در شرایط این روزهای فولاد تصریح کرد: آرزوی هر کسی است که روزی مربی تیم ملی شود. به هرحال وقتی این پیشنهاد به نکونام رسید و با مخالفت فولاد همراه شد از طرف تیم ملی نباید اصراری صورت می گرفت. آقاجواد مربی حرفه ای است که این مسائل تمرکزش را برهم نمی زند اما فکر کنم این موضوع روی کل تیم و بازیکنان تاثیرات منفی داشت و تمرکز برهم زد. باز هم تاکید می کنم من ناکامی های فولاد را از چشم کادر فنی و مدیران باشگاه نمی بینم و معتقد هستم نکونام امتحانش را در فولاد پس داده و مدیران این باشگاه نیز بهترین شرایط را برای تیم فراهم آورده اند و این بازیکنان فولاد هستند که قدر شرایط را به خوبی نمی دانند.

666

حمیدی گفت: امیدوارم در فرصت و تعطیلات جاری در مورد فولاد بهترین تصمیمات گرفته شود و با تقویت تیم در نقل و انتقالات و جذب چند مهره خوب بتوان شرایط فعلی را تغییر داد. ما در آسیا تنها نماینده ایران هستیم و باید به بهترین نحو از آبروی فوتبال خوزستان در آسیا دفاع کنیم.

انتهای پیام