شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#جام جهانی#رسانه#عربی#سلاح#قدرتمند#داد!

رسانه عربی سلاح قدرتمند ایران را در جام جهانی لو داد!

رسانه عربی در گزارشی از سلاح ایران در جام جهانی 2022 رونمایی کرد.

رسانه عربی سلاح قدرتمند ایران را در جام جهانی لو داد!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

در آستانه آغاز مسابقات جام جهانی 2022 نشریه lebanonfg لبنان در گزارشی به تمجید از مهدی طارمی ستاره پورتو پرداخت.

این رسانه عربی نوشت:درخشش مهدی طارمی ایرانی در سطح فوتبال اروپا پس از پیوستن به پورتو در سن بیست و هشت سالگی با تاخیر بود. او از تاریخ 29 آبان ماه در جام جهانی 2022 قطر برجسته ترین سلاح تهاجمی کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی خواهد بود.

این بازیکن 30 ساله پس از جام جهانی روسیه برای دومین حضور خود در جام جهانی به همراه “تیم ملی” آماده می شود که در سایه تردیدها در مورد حضور سردار آزمون مهاجم بایرلورکوزن، رهبری خط حمله این تیم را بر دوش بکشد. سردار آزمون که این روزها دچار مصدومیتی است که ممکن است او را از جام جهانی دور کند.

طارمی (60 بازی ملی و 27 گل) اسلحه اصلی سرمربی پرتغالی خواهد بود که شهریور گذشته برای هدایت مجدد تیم ملی ایران بازگشت و برای سومین بار پس از جام جهانی 2014 برزیل و جام جهانی 2018 روسیه در قطر حضور خواهد داشت.

طارمی رابطه خوبی با دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق کروات نداشت، به خصوص اینکه بازیکن پورتو از این مربی انتقاد کرد و همین موضوع باعث شد تا او از برخی دیدارهای مقدماتی جام جهانی در نوامبر 2021 مقابل لبنان و سوریه محروم شود.

مهاجم سابق الغرافه قطر در این فصل با پورتو، در سطح داخلی یا قاره ای در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد برجسته ای را داشته زیرا سپتامبر گذشته به عنوان بهترین بازیکن ماه انتخاب شد.

قهرمان لیگ پرتغال در فصل گذشته پس از شروع ضعیف در گروه دوم با دو باخت در ادامه در این فصل موفق شد در صدر گروه خود در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا قرار گیرد تا این تیم با چهار پیروزی متوالی صعود کند که طی آن طارمی 7 گل، 5 پاس گل به ثمر رساند.