شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آبان#بیانیۀ#تقدیر#تشکر#حماسه#حضور#مردم#مراسم#یوم#الله#1401

بیانیۀ تقدیر و تشکر از حماسه حضور مردم در مراسم یوم الله ۱۳ آبان ۱۴۰۱

شـورای همـاهنـگی تبلیـغات اسـلامی از خلق حماسه حضور و وحدت ملت غیور ایران اسلامی در مراسم یوم الله 13 آبان 1401 تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، شـورای همـاهنـگی تبلیـغات اسـلامی از خلق حماسه حضور و وحدت ملت غیور ایران اسلامی در مراسم یوم الله 13 آبان 1401 تقدیر و تشکر کرد. متن بیانیۀ تقدیر و تشکر شـورای هـمـاهنـگی تبـلیـغات اسـلامـی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

باشکوه ترین یوم الله 13 آبان در تاریخ44 سالۀ انقلاب رقم خورد.

مردم ظلم ستیز ایران با حضور میلیونی و شگفت آور خود و خلق حماسۀ شکوه وحدت، عزت و عظمت، با شکستن تمامی حد نصاب های حضور در مراسم یوم الله 13 آبان، بهت و حیرت جهانیان را رقم زده و عظمت خود را به نمایش گذاشتند.

ایران اسلامی امروز در یوم الله سیزدهم آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» و در تقارن با مراسم هفتم شهدای مظلوم شاهچراغ، سراسر همه موج شور و شعور، وحدت و غریو فریادهای رسا و کوبندۀ «مرگ بر آمریکا» بود، که در کران تا کران آسمان ایران اسلامی طنین انداز شد.

ملت استکبارستیز و عزادار ایران اسلامی، با خیزشی عظیم و خروشی توفنده و انـدوهی جـانســوز در دل، از کشتار تروریستی حرم منور شاهچراغ و با نمایش خیره کنندۀ خود، در اجتماعی شکوهمند؛ ضمن تجدید میثاق و عهدی دوباره با امـامیـن انقـلاب اســلامـی و شهدای گلگون کفن؛ نفرت و انزجار عمیق خود را از آمریکای تروریست پرور اعلام کرده و قدرت و اقتدار ملی خود را باردیگر در مصاف با دشمن به نمایش گذاشت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ این همه شور و شعور و لحظه‌شناسی، همدلی و هوشمندی ملت عظیم الشأن و بپاخاستۀ ایران اسلامی را گرامی داشته و از تمامی خالقان این حماسۀ جوشانِ وحدت، عزّت و غیرت به ویژه حضور پرفروغ و معنادار دانش آموزان و دانشجویان عزیز، از صمیم قلب تقدیر و تشکر می‌کند.

انتهای پیام