شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#مصاف#ملت ایران

تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان/ نمایش مجدد اقتدار ملت ایران در مصاف با دشمن

تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان/ نمایش مجدد اقتدار ملت ایران در مصاف با دشمن

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان، تاکید کرد: ملت ایران امروز بار دیگر اقتدار خود را در مصاف با دشمن به نمایش گذاشت.

به گزارش مشرق، شـورای هـمـاهنـگی تبـلیـغات اسـلامـی با صدور بیانیه‌ای از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه تقدیر و تشکر کرد.

متن بیانیۀ تقدیر و تشکر شـورای هـمـاهنـگی تبـلیـغات اسـلامـی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

باشکوه‌ترین یوم‌الله ۱۳ آبان در تاریخ ۴۴ سالۀ انقلاب  رقم خورد.

مردم ظلم‌ستیز ایران با حضور میلیونی و شگفت‌آور خود و خلق حماسۀ شکوه وحدت، عزت و عظمت، با شکستن تمامی حدنصاب‌های حضور در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان، بهت و حیرت جهانیان را رقم زده و عظمت خود را به نمایش گذاشتند.

ایران اسلامی امروز در یوم‌الله سیزدهم آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» و در تقارن با مراسم هفتم شهدای مظلوم شاهچراغ، سراسر همه موج شور و شعور، وحدت و غریو فریادهای رسا و کوبندۀ «مرگ بر آمریکا» بود، که در کران تا کران آسمان ایران اسلامی طنین‌انداز شد.

ملت استکبارستیز و عزادار ایران اسلامی، با خیزشی عظیم و خروشی توفنده و انـدوهی جـانســوز در دل، از کشتار تروریستی حرم منور شاهچراغ  و با نمایش خیره‌کنندۀ خود، در اجتماعی شکوهمند؛ ضمن تجدید میثاق و عهدی دوباره با امـامیـن انقـلاب اســلامـی و شهدای گلگون کفن؛ نفرت و انزجار عمیق خود را از آمریکای تروریست‌پرور اعلام کرده و قدرت و اقتدار ملی خود را بار دیگر در مصاف با دشمن به نمایش گذاشت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، این همه شور و شعور و لحظه‌شناسی، همدلی و هوشمندی ملت عظیم‌الشأن و بپاخاستۀ ایران اسلامی را گرامی داشته و از تمامی خالقان این حماسۀ جوشانِ وحدت، عزّت و غیرت از صمیم قلب تقدیر و تشکر می‌کند.