شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ذوب‌آهن#یزد

پیکانی‌ها در یزد به سومین برد خود دست یافتند/ ذوب‌آهن فاتح جدال صنعتی‌ها

تیم‌های پیکان تهران و ذوب‌آهن اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر زنان موفق به شکست حریفان خود شدند تا پیکان به سومین برد خود دست یابد و اصفهانی‌ها فاتح جدال تیم‌های صنعتی‌ شود.

به گزارش  خبرگزاری برنا، هفته چهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر  بانوان ایران امروز (جمعه سیزدهم آبان) با چهار دیدار در شهرهای تهران، گنبد، یزد و اصفهان پیگیری شد.

در سومین مسابقه این هفته تیم طلوع‌مهر در سالن یگانگی شهر یزد میزبان پیکان تهران بود و به رغم میزبانی سه بر صفر مغلوب این تیم شد.

یزدی‌ها با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 12 و 25 بر 13 نتیجه مسابقه را به پیکان واگذار کردند تا سومین شکست خود را تجربه کنند.

شاگردان فاطمه رشیدی در تیم پیکان در این دیدار که به مدت 80 دقیقه طول کشید، نیز به سومین برد خود دست یافتند و 9 امتیازی شدند.

کبری رضایی، منصوره خزچین، نرگس افشین و پریسا سلطانی به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، در این مسابقه نقش آفرینی کردند.

تیم طلوع‌مهر یزد در ست سوم این مسابقه کارت زرد تاخیر دریافت کرد.

در چهارمین و آخرین مسابقه هفته چهارم لیگ برتر زنان تیم‌های ذوب‌آهن و مس رفسنجان در سالن ملت اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند.

ذوب‌آهن اصفهان پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها در جدال صنعتی‌ها سه بر یک به پیروزی رسید تا نماینده اصفهان به سومین برد خود دست یابد.

مس رفسنجان در ست نخست 25 بر 20 به پیروزی رسید، اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 23 و 25 بر 20 نتیجه را به حریف واگذار کرد و به یک برد و سه امتیاز خود در جدول اکتفا کرد.

هاجر نجاتی‌زاده و مهران اشرف ریاحی ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند. زینب حقی وسمانه اسدیان نیز قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

انتهای پیام